Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

” آقای سایبان، سایبانی مطمئن برای شما “

سایبان کالسکه ای

سایبان کالسکه ای

 سایبان کالسکه ای امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. برای آشنایی با این مدل سایه بان و کاربردهای آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

معرفی سایبان کالسکه ای

سایبان کالسکه ای را می توان یکی از زیبا ترین نمونه از سایبان هایی دانست. که در حال حاضر آقای سایبان تولید مینماید. سایه بان کالسکه ای دارای استحکام بسیار بالایی بوده و معمولا سال ها قابل استفاده می باشد. سایبان کروک یا کالسکه ای دارای قیمت مناسبی است. و این موضوع باعث شده تا بر روی سر در بسیاری از مغازه ها شاهد نصب سایه بان کروک باشیم.

سایبان کالسکه ای

توضیحاتی در مورد سایه بان کالسکه ای

سایبان کالسکه ای نمونه ای از سایبان را شامل می شود. که حالت ربع دایره دارد. و این موضوع باعث می شود. تا سایه بسیار مناسبی را ایجاد کند. معمولا جنس اسکلت سایه بان کالسکه ای را از فولاد انتخاب می کنند. برای ساخت اسکلت سایه بان کالسکه ای نیاز به اسمبل کردن فولاد بوده تا بتوان آن را به حالت نیم دایره تبدیل نمود. و پس از نصب روکش سایبان می توان از آن بیشترین بهره را برد.

سایبان کالسکه ای در بازار به نام های دیگری نیز مشهور است. که یکی از رایج ترین آنها سایبان کروک می باشد. سایه بان کالسکه ای یا سایبان کروک با ابعاد مختلفی قابل تولید می باشد. اما معمولا بهتر است ارتفاع نصب این سایبان ها به گونه ای باشد. که مزاحمتی برای افرادی که از محل نصب سایه بان کروک عبور می کنند، ایجاد نکند. سایبان کالسکه ای به خاطر استفاده های بسیار مختلفی که دارد. می توان از روکش های مختلف با جنس و رنگ های مختلفی برای آن استفاده کرد. بدین ترتیب معمولا افراد مختلف می توانند سایبان کروک را بر اساس سلیقه شخصی و یا کاربرد مد نظر خود انتخاب کنند.

قطعات سایبان کالسکه ای 

تولیدی آقای سایه بان قطعات سایه بان کالسکه ای  را بصورت جزئی و کلی از طریق سایت ایران سایبان، سایت ایران سایه بان و سایت آقای سایه بان به فروش میرساند.

مزایای سایبان کالسکه ای

یکی از اصلی ترین مزیت هایی که سایبان کالسکه ای دارد،. ایجاد سایه ای بسیار مناسب برای درب مغازه ها میباشد. این موضوع باعث شده تا سایه بان کالسکه ای مغازه را بتوان به عنوان یکی از کاربردی ترین نمونه های سایبان مغازه شناخت. علاوه بر اینکه سایه ای بسیار مناسب بر روی محل مورد نظر می توان با نصب سایه بان کروک ایجاد کرد. فضایی که این سایبان اشغال می کند. زیاد نبوده، زیرا با عرض و ارتفاع کم نیز می توان سایبان کالسکه ای را در کارگاه آقای سایبان تولید نمود. بدین ترتیب برای مکان هایی که محدودیت طول و عرض وجود داشته نیز گزینه بسیار مناسب و کاربردی می باشد.

یکی دیگر از مزایای سایبان کالسکه ای، امکان درج تبلیغات بر روی روکش آن می باشد. با توجه به شکل ظاهری که سایه بان کالسکه ای دارد، می توان تبلیغات بسیار مفید و کاربردی را توسط آنها انجام داد. زیرا نمای ظاهری این نوع سایه بان ها بسیار مناسب و دکوراتیو بوده و این موضوع باعث استقبال بیشتر از سایه بان کروک شده است. سایبان دکوراتیو  را در ابعاد و اندازه های بسیار متفاوتی می توان تولید کرد. این موضوع باعث شده تا سایبان کالسکه ای بتواند نیاز بسیاری از افراد را به راحتی برطرف نماید.

کاربردهای سایه بان کالسکه ای 

چادر کالسکه ای امروزه کاربردهای زیادی پیدا کرده است در ادامه به برسی این کاربردها میپردازیم:

سایبان تبلیغاتی

تبلیغات روی سایه بان کالسکه ای یکی از کاربردهای مهم سایبان کالسکه ای میباشد. سایبان تبلیغاتی کالسکه ای در ابعاد مختلف توسط تولیدی اقای سایه بان طراحی و تولید میشود.

تبلیغات روی سایه بان کالسکه ای

چادر مغازه

زیبایی ظاهری سایبان کالسکه ای به دلیل حالت کلاسیکی که دارد مورد توجه بسیاری از کسب و کارها  قرار گرفته است. مغازه‌هایی همانند گل ‌فروشی، کافی ‌شاپ، طلا و جواهرات، آنتیک فروشی و … نیز با سایبان کالسکه ای جلوۀ خاص تر وجذاب‌تری دارند.

سایه بان پنجره 

سایبان کالسکه ای پنجره برای محافظت از شیسه های ساختمان توسط مجموعه آقای سایه بان تولید میشود. 

سایبان درب 

محافظت از درب های ورودی ساختمان امروزه امری مهم به حساب می آید. سایبان درب کالسکه ای این مسوولیت مهم را بخوبی به عهده گرفته است.

سایبان درب

انواع سایه بان کالسکه ای 

سایه بان کالسکه ای با انواع روکش سایبان از جمله روکش  نانو، روکش پی وی سی و روکش ترانزیت قابل ساخت است. 

سایبان کالسکه ای پنجره
                                                                     سایبان کالسکه ای پنجره

قیمت سایبان کالسکه ای

یکی از مهمترین موضوعات در هنگام انتخاب سایبان کالسکه ای از سوی مشتریان، اطلاع از قیمت سایه بان کالسکه ای می باشد. با توجه به اندازه های مختلفی که هر کدام از سایبان ها تولید می شود و نوع روکش مورد استفاده، قیمت این سایبان ها متغیر می باشد. البته با توجه به استفاده از اسکلت فولادی برای ساخت سایبان کالسکه ای، معمولا قیمت این نوع سایبان ها نسبت به برخی از سایبان های موجود که دارای اسکلت آلومینیومی بوده، دارای قیمت مناسب تری بوده و این موضوع باعث استقبال بیشتر از سایه بان کروک شده است.

خرید سایبان کالسکه ای 

جهت استعلام قیمت و خرید سایبان کالسکه ای میتوانید با کارشناسان شرکت آقای سایه بان تماس حاصل فرمایید یا فرم زیر را تکمیل فرمایید. 

خرید سایه بان کالسکه ای

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×