Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

” آقای سایبان، سایبانی مطمئن برای شما “

سایبان دکوراتیو

سایبان دکوراتیو

سایبان دکوراتیو( سایه بان پوششی ) محصول خاص شرکت آقای سایبان میباشد. که امروزه طرفداران بیشماری پیدا نموده است . متقاضیان این مدل سایه بان از آن بعنوان دکور محل کسب خود استفاده مینمایند. برای آسنایی بیشتر با این مدل سایبان با ما همراه باشید. 

معرفی سایه بان دکوراتیو 

سایه بان دکوراتیو در مدلهای نیم دایره، هلالی، ربع دایره، ذوزنقه ای و … مطابق با نظر مشتری قابل طراحی و ساخت میباشد. برای سایه بان پوششی از انواع روکش سایبان نظیر: روکش نانو، روکش برزنت، روکش پی وی سی ، روکش بنر و روکش فلکس میتوان استفاده نمود. معمولا برای پوشش سایبان دکوراتیو از پارچه های برزنت نانو استفاده می شود. که زیبایی آن را به شدت افزایش می دهد.

جهت چاپ بروی پارچه سایبان دکوراتیو از چاپ سیلک استفاده می شود که بهترین نوع چاپ از لحاظ مقاومت در برابر آفتاب و ماندگاری بالا به شمار می آید.

 در هنگام روز می توان با تنظیم سایبان دکوراتیو و چرخش نوارها مانع از ورود نور یا سبب افزایش ورود نور به فضای داخلی گردید. همچنین در فضای داخلی نیز می توان قسمت هایی را توسط سایبان دکوراتیو از دید خارج و به تفکیک در فضا افزود.

سایبان دکوری چیست؟

به سازه هایی که دارای یک روکش زیبا هستند، سایه بان دکوری می گویند. روکش در اینجا معنی یک پارچه بسیار زیبا را میدهد. که در برابر کشش بالا، مقاومت بسیار مطلوبی دارد. روکش دکوراتیو در برابر نیروهای خمشی و فشاری مقاومت خاصی از خود نشان نمی دهند. بدین ترتیب تنها در سایبان پوششی می توان از آنها بهره مند شد. پارچه را می توان بهترین نمونه از روکش های غشایی دانست. به همین خاطر معمولا این سازه ها با پارچه پوشانده می شوند.

سایه بان دکوراتیو نیاز به طراحی و محاسبات بسیار دقیقی دارد. در صورتی که طراحی این سازه ها به بهترین شکل ممکن صورت نگیرد، مشکلات عمده ای برای سازه به وجود می آید. بدین ترتیب برای اجرای سازه دکوری نمی توان به هر فرد، شرکت یا گروه اعتماد کرد. بهتر است. ابتدا تحقیقات گسترده ای انجام داده و پروژه ای مختلفی که در سطح کشور انجام شده را بررسی کرده تا ببینیم. کدام شرکت ها توانسته اند. عملکرد بهتری را در اجرای سایبان پوششی بر جای گذارند.بدین ترتیب می توان بهترین سازه دکوراتیو  برای خود تهیه کرد.

 

مزایای سایه بان پوششی 

این مدل سایه بان، کسب و کار شما را کاملا نسبت به سایر مغازه های مجاور متمایز مینماید. سایبان دکوراتیو در واقع معرف کسب و کار شماست.  با این سایبان زیبا شما در واقع تمایز خود را نسب به رقبا برای مشتریان به منصه ظهور میگذارید. 

کابردهای سایبان دکوری

سایبان کافه 

سایبان رستوران 

سایبان هتل 

و همچنین سایر مشاغل که خاص بودن برایشان اهمیت دارند میتوانند از این مدل سایه بان استفاده نمایند. 

قیمت سایه بان دکو راتیو 

سایه بان پوششی ( سایبان دکوراتیو) با توجه به مدل آن، نوع روکش آن و انحناء آن قیمت گذاری میشود. برای استعلام قیمت و مشاوره خرید سایه بان دکوراتیو با کارشناسان آقای سایه بان تماس بگیرید. یا فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان شرکت آقای سایه بان با شما تاس بگیرند. 

خرید سایه بان دکوراتیو

 

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×