Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

” آقای سایبان، سایبانی مطمئن برای شما “

فروش سایبان

فروش سایه بان

فروش سایبان در سال های اخیر نسبت به قبل کمی متفاوت تر شده است. قبلا فروش سایه بان به صورت حضوری انجام می شد. در حال حاضر فروش انواع سایبان توسط شرکت های تولیدی آقای سایبان و ایران سایه بان صورت غیر حضوری یا آنلاین نیز انجام می شود. برای آشنایی بیشتر با انواع روش های فروش سایه بان با ما همراه باشید.

خرید سایبان
                     خرید سایبان

آیا شرکت های تولید کننده هم اقدام به فروش سایبان می کنند؟

شاید برای شما نیز این سوال تا به حال پیش آمده باشد که آیا شرکت هایی که در زمینه تولید انواع سایبان فعالیت دارند، خود فروشنده سایبان نیز هستند؟ جواب این سوال مثبت است زیرا برخی از شرکت ها همانند شرکت ایران سایبان و شرکت آقای سایه بان به منظور حذف واسطه ها علاوه بر تولید انواع سایبان، فروش سایبان را نیز انجام می دهند. این کار باعث می شود تا به طور مستقیم با مشتریان در ارتباط باشند و بدانند مشتریان چه انتظاراتی از یک سایبان دارند. بدین ترتیب شرکت های تولیدی محصولات خود را مطابق با نیاز و سلیقه مشتریان تولید می کنند.

فروش سایبان توسط شرکت های سازنده  کمک می کند تا مشتریان بتوانند انواع سایه بان مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تری تهیه کنند. زیرا فروش مستقیم توسط شرکت سازنده، دلال ها را از چرخه فروش خارج می کند. با توجه به این موضوع که دلال ها اغلب با سود کم راضی نیستند و برای خود سودهای نسبتا بالایی را در نظر می گیرند. لذا قیمت سایبان هایی که توسط دلال یا واسطه ها به فروش می رسد. بسیار بیشتر از قیمت محصول مشابه از درب شرکت می باشد.

سایبان

روش های مختلف فروش سایبان

فروش حضوری سایبان

یکی از قدیمی ترین روش های فروش انواع سایبان، روش حضوری است. در این روش نیاز است که به شرکت تولید کننده سایه بان مراجعه شود. کارشناسان شرکت با استفاده از کاتالوگ و سایر روش های موجود انواع سایبان را به مشتری معرفی کرده و مشاوره های لازم را به وی می دهند. مشتری نیز پس از دریافت مشاوره های لازم اقدام به ثبت سفارش می کند. این روش تا همین  چند سال قبل رایج ترین روش برای خرید و فروش انواع سایبان به شمار می رفت.

فروش آنلاین سایبان

این روش با ظهور اینترنت و گسترش استفاده از آن رایج شد. معمولا در این روش سایت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی کاربرد فراوانی دارند. شرکت آقای سایبان و حتی واسطه ها از این روش برای فروش محصولات خود استفاده می کنند. با توجه به حضور روزانه عموم جامعه در اینترنت، معمولا این روش در حال حاضر بسیار مرسوم تر از روش حضوری است. با اینکه مدت زمان زیادی از اینترنتی شدن خرید و فروش محصولاتی چون سایبان نمی گذرد، اما همین مدت زمان کافی بوده تا بسیاری از معاملات و خرید و فروش ها به صورت آنلاین انجام شود. همین موضوع باعث شده تا شرکت های سازنده یکی پس از دیگری سایت اینترنتی طراحی کرده و از آن برای فروش محصولات خود استفاده می کنند. یکی از اولین شرکت های سازنده سایبان که فعالیت آنلاین خود را با راه اندازی سایت اینترنتی شروع کرد، ایران سایبان  و آقای سایبان است.

مزایای فروش اینترنتی سایبان

یکی از مزایای اصلی فروش سایبان به صورت آنلاین، عدم نیاز به رفت و آمدهای برون شهری و درون شهری است. این موضوع باعث شده تا هزینه های جانبی خرید سایبان در روش اینترنتی به طور قابل ملاحظه ای کاهش یابند. از دیگر مزایای این روش راحت تر بودن و همچنین عدم اتلاف وقت جهت خرید انواع سایبان می باشد.

فروش اینترنتی سایبان

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×