Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

” آقای سایبان، سایبانی مطمئن برای شما “

سایبان ویلا

نصب سایبان ویلا 

 نصب سایبان ویلا با گسترده شدن ویلاهای شهرکی بسیار پرطرفدار شده اند. امروزه مهندسین معماری از انواع سایبان ها برای طراحی نما نیز استفاده می کنند. از این رو در ویلاهای شهرکی شاهد استفاده ی متعددی از سایبان ها با طرح و رنگ های مختلف هستیم.

خرید سایبان ویلا ☎ 09121694829

خرید سایبان ویلا 

سایبان بازویی نصب شده در ویلا علاوه بر محافظت در برابر تغییرات جوی مخصوصا نور مستقیم خورشید، (زیبایی خاصی) نیز در شهرک ها ایجاد می کند. در شهرک های مختلف مالکان شهرک سعی می کنند از سایبان های یک رنگ با طراحی شبیه به هم استفاده کنند. بدین ترتیب هماهنگی و نظم در شهرک ایجاد شده و زیبایی چشم نوازی به دنبال خواهد داشت.

نصب سایبان ویلا به 3 دسته تقسیم می شوند :

سایبان بازویی ویلا 

نصب سایبان ویلا
نصب سایبان ویلا

سایبان کالسکه ای ویلا 

سایبان کالسکه ای ویلا
سایبان کالسکه ای ویلا

سایبان چتری ویلا 

سایبان چتری ویلا
سایبان چتری ویلا

درباره ی نصب سایبان ویلا چه می دانید؟

اکثرا نصب سایبان ویلا برقی هستند. زیرا کار کردن با آن آسان بوده و کنترل از راه دور دارد. شما به وسیله ی یک ریموت می توانید از فاصله ی دور تنظیمات سایبان را انجام دهید. سایبان های برقی این قابلیت را نیز دارند که (تایمر) آن را جوری تنظیم کنید که در زمان معین بر اساس شرایط جوی باز و بسته شوند.

نمونه کارهای سایبان

اجزای تشکیل دهنده ی نصب سایبان ویلا :

نصب سایبان ویلا متشکل از (بازو ها و قاب) است که هرچقدر ابعاد سایبان بزرگ تر باشد تعداد بازو ها نیز افزایش می یابد. جنس پوشش سایبان خوب نیز از پارچه های مقاومی مثل برزنت و فلکس می باشد تا در برابر تغییرات آب و هوا مستحکم باشد.

قبل از سفارش نصب سایبان ویلا باید به نکاتی دقت کنید. ویلا سازی در سراسر کشور رواج پیدا کرده و طرفدارانش روز به روز در حال افزایش است. بنابراین حتما سایبان را متناسب با آب و هوای منطقه ای که ویلا در آن احداث شده است انتخاب کنید. بدین ترتیب علاوه بر کم کردن هزینه نگهداری عمر طولانی تری نیز داشته باشد.

مزیت های نصب سایبان ویلا :

  • مزیت اصلی نصب سایبان ویلا ایجاد سایه در برابر تابش مستقیم نور خورشید است.
  • شما مختارید خرید انواع سایبان را در هر نوع طرح و رنگ و ابعادی، متناسب با نمای ویلا خود انجام دهید.
  • سایبان بازویی نسبت به سایر سایبان ها مقرون به صرفه تر است.
  • تنظیم زاویه ی شیب سایبان از مزایای سایبان برقی بازویی است.
  • استفاده از تجهیزات جانبی همچون لامپ های ال ای دی و سنسورهای هوشمند جزو مزیت های سایبان بازویی برقی است.

نکته پایانی :

بهتر است نصب سایبان ویلا را به شرکت های معتبر و با سابقه سفارش دهید. کیفیت سایبان ها چه از بابت پوشش و چه از لحاظ جنس بازو و قاب بسیار حائز اهمیت است. اگر سایبان از مواد اولیه ی با کیفیت و توسط متخصصین تولید شود عمر طولانی تری خواهد داشت.

برای نصب نصب سایبان ویلای نیز بهتر از نصابان خود شرکت آقای سایبان  استفاده کنید تا سایبان به صورت (اصولی و درست) نصب شود. در این صورت از خدمات پس از فروش هم می توانید استفاده کنید.

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×