Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

” آقای سایبان، سایبانی مطمئن برای شما “

سایبان تبلیغاتی مغازه

سایه بان تبلیغاتی مغازه

سایه بان  تبلیغاتی مغازه از دیرباز جایگاه خاصی در میان روش های تبلیغاتی محیطی دارد. هزینه مطلوب و بازدهی خوب آن سبب شده است تا اکثر برندهای محبوب سراسر دنیا از این روش برای تبلیغات فروشگاه و محصولات خود بهره بگیرند.

معاف بودن از هزینه هایی مانند مالیات، در مسیر دید مشتریان قرار گرفتن و امکان طراحی اختصاصی تبلیغات روی سایبان، از جمله مزایایی است که این نوع تبلیغات را منحصربفرد کرده است.

خرید سایبان تبلیغاتی مغازه

سایبان تبلیغاتی، روشی برای بهتر دیده شدن فروشگاه شما

سایبان تبلیغاتی با تحت تاثیر قرار دادن حافظه تصویری عابرین و مشتریان، روشی ساده و در عین حال موثر برای بهتر دیده شدن کسب و کار شما می باشد. تبلیغات روی سایبان با اینکه در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی کم هزینه تر است، اما می تواند در مدت زمان کمتر، نتیجه مطلوب تری برای شما به ارمغان آورد.

قیمت سایبان تبلیغاتی مغازه

سایبان تبلیغاتی با توجه به تنوع زیادی که دارد، قیمت های متفاوتی می تواند داشته باشد. اما با توجه به برآوردهای میدانی صورت گرفته، هزینه تبلیغات روی سایبان در مقایسه با نتیجه و تاثیر آن در کسب و کار شما، بسیار ناچیز خواهد بود. لذا افزایش فروش و بهبود عملکرد فروشگاه شما بسیار بیش تر و با ارزش تر از هزینه ای است که برای سایبان تبلیغاتی پرداخته می شود. تیم تبلیغاتی مجرب آقای سایبان قادر است با توجه به بودجه ای که شما مشتری گرامی در نظر دارید، تبلیغات بسیار هدفمند و مفیدی را نیز بر روی سایبان های فروشگاه و مغازه شما طراحی و اجرا نماید.

آیا سایبان های تبلیغاتی می توانند در برند سازی فروشگاه من تاثیری داشته باشند؟!

سایبان تبلیغاتی از آنجایی که مستقیما در مسیر دید مشتری قرار دارد، روشی عالی برای برند سازی محسوب می شود. به همین دلیل تبلیغات برند روی سایبان، اگر به روشی صحیح انجام شود، در مدت زمان اندکی قادر خواهد بود توجه بسیاری از مردم و مشتریان شما را به خود جلب سازد. از طرفی تکرار مداوم این تبلغیات برند روی سایبان، با توجه به اینکه کاملا حافظه تصویری را تحت تاثیر قرار می دهد، سبب می شود تا نام فروشگاه شما هرگز از خاطر مشتریان محو نگردد.

انواع سایبان مورد استفاده برای تبلیغات

 سایبان تبلیغاتی در انواع مختلف قابل اجرا می باشد، که از جمله آن ها می توان به سایبان برقی (سایبان بازویی) و سایبان کالسکه ای اشاره کرد.

البته ناگفته نماند که ایران سایبان در تولید سایر سایبان های فروشگاهی و مغازه مانند سایبان پوششی نیز تجربه ای بسیار ارزشمند دارد و ارائه باکیفیت ترین سایبان ها از جمله افتخارات آن محسوب می شود. در نظر داشته باشید که شما علاوه بر تبلیغات در محل ثابت فروشگاه خود، می توانید با روش جدیدتر تبلیغات بر روی سایبان خودرو نیز، همیشه در حال دیده شدن باشید.

سایبان تبلیغاتی مغازه بازویی 

به بیان ساده تر، تبلیغات روی سایبان خودرو که یکی از کاربردهای سایبان های برقی می باشد، شما را قادر می سازد تا تبلیغات فروشگاه و محصول خود را به محلی دورتر از فروشگاه خود نیز انتقال دهید. در چنین حالتی طبیعی است که طیف وسیع تری از مشتریان می توانند با شما و کسب و کارتان آشنا شوند.

به طور خلاصه می توان گفت، تبلیغات روی سایبان بازویی، تبلیغات روی سایبان برقی و حتی تبلیغات روی سایبان کالسکه ای، با مزایا و امتیازاتی که نسبت به سایر روش های تبلیغاتی دارند، مورد استقبال بسیاری از فروشگاه ها قرار گرفته اند. از همین روی، پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی برای تبلیغات، با مشاورین ما در تماس باشید تا در نهایت نتایج موثرتری عاید شما گردد. 

 

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×