Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

” آقای سایبان، سایبانی مطمئن برای شما “

سایبان چتری

قیمت سایبان چتری

قیمت سایبان چتری تاثیر بسیار زیادی در افزایش یا کاهش فروش سایبان چتری دارد.به همین خاطر شرکت آقای سایبان نیز تا جایی که ممکن است. سعی دارد کیفیت محصولات را با کمترین میزان افزایش قیمت، ارتقاء دهد. با ما همراه باشید تا با عوامل موثر در قیمت انواع سایبان چتری آشنا شوید.

توضیحاتی در مورد قیمت سایه بان چتری

قیمت سایبان چتری موضوعی است که در این مطلب قصد داریم به آن بپردازیم پس اگر این موضوع برای شما نیز کاربردی و مفید است می توانید ما را تا انتها دنبال کنید. قیمت این نوع از سایبان ها معمولا بسیار مناسب است، زیرا اغلب افراد به دنبال محصولی با قیمت مناسب هستند تا بتوانند با صرف هزینه ای معقول و منصفانه از محصولی مفید و با کیفیت استفاده نمایند. البته شرکت های سازنده این توانایی را دارند که با استفاده از متریال مختلف، سایبان چتری را با قیمت های مختلف برای اقشار و اصناف گوناگون تهیه نمایند.

انتخاب سایبان چتری مانند هر محصول دیگری ممکن است به جای کیفیت از روی قیمت آن انجام شود. این موضوع باعث شده تا شرکت های سازنده نیز مواد و متریال مختلفی را برای ساخت سایبان چتری مورد استفاده قرار دهند. این مورد باعث شده تا مشتری در هنگام سفارش هیچ گونه دغدغه ای بابت قیمت نداشته باشد و بر اساس بودجه ای که برای خرید سایبان چتری کنار گذاشته، سفارش خود را ثبت نماید. این موضوع باعث شده تا همه افراد بتوانند به راحتی سایبان چتری را تهیه نمایند.

قیمت سایبان چتری
قیمت سایبان چتری

چه عواملی در قیمت چتر پایه کنار و پایه وسط تاثیرگذار است؟

  • کیفیت مواد اولیه

یکی از عواملی که تاثیر بسیار زیادی در قیمت تمام شده سایبان چتری دارد، کیفیت مواد اولیه می باشد. معمولا از پروفیل های فولادی و یا آلومینیومی برای ساخت اسکلت سایبان چتری استفاده می شود. همانطور که شما همراهان عزیز هم مطلع هستید، قیمت آلومینیوم بسیار بیشتر از قیمت فولاد است این موضوع می تواند تاثیر بسیار زیادی در قیمت تمام شده سایبان چتری داشته باشد. اگر بخواهیم مثال دیگری برای این مورد بزنیم می توانیم به روکش این سایبان ها اشاره کنیم. روکش سایبان چتری را می توان از پارچه های برزنتی و یا از روکش های نانو و یا پی وی سی انتخاب کرد. قطعا پارچه های برزنتی قیمت بسیار مناسب تری دارند اما کیفیت پارچه های نانو و پی وی سی بسیار بیشتر از روکش های پارچه ای است. بدین ترتیب افرادی که نیاز به روکش ضد آب و با کیفیت دارند باید هزینه بیشتری را نیز پرداخت کنند که کاملا منطقی است.

  • طراحی و ساخت

طراحی و ساخت سایبان چتری بیشتر به نیروی کار شرکت سازنده مربوط می باشد. نیروی کار با تجربه معمولا طراحی و ساخت این سایبان ها را با کیفیت بسیار بالاتری انجام می دهد. قطعا سایبان هایی که از نظر طراحی و ساخت ضعیف هستند دارای قیمت ارزان تری نسبت به سایبان های باکیفیت هستند.

  • ابعاد

موضوع دیگری که می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت سایبان چتری داشته باشد، اندازه سایبان است. هر چقدر سایبان بزرگ تر باشد، قیمت آن نیز افزایش می یابد، زیرا مواد و متریال بیشتری باید برای ساخت آن استفاده شود. معمولا سایبان های چتری با سطح مقطع دایره ای و با قطرهای مختلفی ساخته می شوند. دو روش کلی برای طراحی انواع سایبان چتری وجود دارد که این دو روش پایه کنار و پایه وسط نامیده می شوند و هر کدام از آنها دارای یک سری مزایای خاص می باشند.

خرید سایه بان چتری

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×