Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

” آقای سایبان، سایبانی مطمئن برای شما “

سایبان چتری باغی

سایبان چتری باغی

 سایبان چتری باغی یک وسیله بسیار کاربردی در باغ ها و ویلاها می باشد که مکانی دنج را در باغ یا ویلای شما پدید می آورد.

خرید سایبان چتری باغی

از سایبان چتری باغی در بسیاری از باغ ها، باغ تالار ها، ویلاها و حتی در حیاط منازل استفاده می شود. در فضاهایی که سایه به اندازه کافی وجود ندارد استفاده از سایبان بسیار رایج می باشد. سایبان ها در ابعاد و مدل های مختلف به بازار عرضه شده است که می توانید بسته به نیاز خود هر کدام از آنها را انتخاب کنید. در هنگام انتخاب به رنگ سایبان نیز دقت داشته باشید و از رنگ هایی استفاده کنید که جاذب نور و گرما نباشند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با سایبان چتری و انواع مدل های آنها آشنا سازیم.

سایبان چتری ویلا
سایبان چتری ویلا

انواع سایبان چتری باغی

سایبان های چتری باغی در مدل های مختلفی موجود می باشند. سایبان چتری مربعی، سایبان چتری گرد، سایبان چتری پایه کنار، سایبان چتری ثابت، سایبان چتری متحرک و… نمونه ای از صد ها مدل می باشند. هر کدام از این مدل ها در فضاهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرند که متداول ترین آنها سایبان چتری گرد می باشد. این سایبان ها به دلیل تاشو بودن برای فضاهای باغ ها و ویلاها مناسب می باشند، چرا که تنها در صورت لزوم و نیاز از آنها استفاده می شود.

نمونه کارهای سایبان

سایبان های چتری با توجه به متریال ساخته شده نیز انواع متفاوتی می باشند. به عنوان مثال برخی از آنها از جنس های پلی استر، وینیل، اکریلیک و… می باشد. استفاده از سایبان ها برای زیبا سازی فضای باغ نیز بسیار مناسب می باشد و با استفاده از نور پردازی، می توانید به زیبایی هر چه بیشتر آنها کمک کنید.

انواع سایبان چتری
انواع سایبان چتری

مزایای سایه بان چتری ویلا 

از مزایای سایبان چتری باغی می توان به نصب بسیار آسان آن اشاره کرد. این سایبان ها نور خورشید را جذب نخواهند کرد و در برابر تابش طولانی مدت آفتاب بسیار مقاوم هستند. این سایبان ها نه تنها در فصول گرم که حتی در فصول سرد سال که بارش باران و برف زیاد است نیز کاربرد دارند. این سایبان ها از رطوبت و باران جلوگیری می کنند. در برخی از مدل ها می توان با استفاده از یک ریموت سایبان را مدیریت نمود. افراد و کودکان در فضای زیر سایبان به راحتی می توانند به فعالیت های خود بپردازند، چرا که دما در این نقطه 20 درجه خنک تر از محیط پیرامون می باشد. استفاده از این سایبان ها باعث کاهش هزینه های تهویه هوا خواهد شد و به اقتصاد خانواده ها کمک شایانی خواهد کرد.

چتر فضای باز
چتر فضای باز

سایان چتری فضای باز 

افراد زیادی با استفاده از سایبان ها فضای پیرامون خود را زیبا می کنند و از آن بهره می برند. این محصول بر حسب نوع، کاربرد، ابعاد، اندازه، جنس پایه، جنس پوشش، نوع سیستم الکتریکی و حرکتی دارای قیمت های بسیار متنوعی می باشد. تلاش کنید از این محصول پرکاربرد در فضاهای سبز خود استفاده کنید و با نورپردازی های مختلف بر زیبایی آنها بیفزایید. پایه نگهدارنده این سایبان ها باید به نحوی باشد که در اثر وزش باد و یا عوامل دیگر به راحتی تغییر حالت ندهد. در هنگام خرید سایبان از رنگ های روشن و پوشش های ضد آب انتخاب کنید تا دوام و مقاومت بالایی داشته باشند.

خرید سایبان چتری باغ

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×