Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

” آقای سایبان، سایبانی مطمئن برای شما “

سایبان چتری مربعی

سایبان چتری مربعی

 سایبان چتری مربعی یکی از مدل های بسیار زیبای سایبان ها می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد.

خرید سایبان چتری مربعی

خرید سایبانهای چتری 

در سالیان گذشته سایبان ها در انواع و اقسام  مدل های بسیار متنوع و کاربردی طراحی و روانه بازار گردیده است. سایبان های امروزی به نحوی طراحی گردیده است که دارای مقاومت و دوام بالایی باشد و در عین حال، هزینه نگهداری و یا تعمیر آن مناسب باشد. سایبان چتری مربعی نیز یکی از انواع سایبان می باشد که افرادی بر حسب سلیقه و یا مورد مصرف از این نمونه استفاده می کنند. متریال ساخته شده در سایبان ها می تواند از چوب، پلی استر، فلزات مختلف و… باشد که با توجه به نوع و کاربرد آنها متفاوت می باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما اطلاعات بیشتری درباره ویژگی ها و کاربرد های سایبان چتری مربعی دهیم.

چتر پایه کنار مربعی
چتر پایه کنار مربعی

چرا سایبان چتری؟

سایبان ها سازه هایی عمدتا از جنس پارچه و فلز می باشند که برای ایجاد سایه در بالای پنجره ها، راه رو ها، فضاهای سبز و… استفاده می شوند. این سایبان ها می توانند افراد، خودروها، منازل و… را از قرار گرفتن در معرض آفتاب و یا باران و برف در امان نگه دارند. سایبان چتری یک انتخاب بسیار خوب برای خودرو ها می باشد چرا که کل بدنه خودرو را پوشش دهی می کند. سایبان ها انواع مختلفی دارند از نمونه های متحرک و قابل حمل تا نمونه های ثابت و حتی برقی را می توان نام برد. سقف برخی از سایبان های چتری  ضد اشعه فرابنفش می باشد و می تواند این اشعه خطرناک را به راحتی دفع نماید. خاصیت ضد آب بودن نیز در برخی از نمونه ها موجود می باشد که برای فصول بارانی بسیار مناسب می باشند.

سایبان چتری پایه کنار مربعی
سایبان چتری پایه کنار مربعی

ویژگی های سایبان چتری مربعی 

سایبان های چتری مربعی با داشتن ویژگی هایی خاص تبدیل به محصولاتی با کیفیت و کاربردی گردیده اند. این سایبان ها با پوشش با کیفیتی که دارند دوام و استقامت بالایی از خود نشان می دهند. از این کالا در هر شرایط آب و هوایی برای هر نوع مصارفی می توانید استفاده کنید. سایبان های چتری می توانند به دو صورت مکانیکی و برقی باشند. در نمونه های مکانیکی یک اهرم تعبیه گردیده که با استفاده از آن سایبان چتری را باز و بسته می نمایند.

نمونه کارهای سایبان

نمونه های برقی به وسیله یک ریموت از راه دور قابل کنترل هستند. این سایبان ها هزینه تعمیر و یا نگهداری قابل توجهی ندارند و بهترین گزینه برای باغ ها، منازل، خودرو ها و یا کافه های شما می باشند. سایبان های چتری مربعی در ابعاد مختلف و رنگ های متنوعی موجود می باشد که مناسب نیاز مشتری در هر شرایطی باشد.

سایبان چتری
سایبان چتری

انواع سایبان چتری مربعی

سایبان های چتری مربعی دارای نمونه های بسیار متعددی هستند.

  • سایبان های چتری مربعی چراغدار نوعی از سایبان ها هستند که با چراغ های مختلفی تجهیز شده اند. از کاربرد این سایبان ها می توان به استفاده آنها در محیط های کم نور اشاره داشت.
  • سایبان های چتری مربعی چرخدار نیز این قابلیت را به شما می دهند تا به راحتی محل سایبان را تغییر دهید.
  • سایبان های چتری مربعی چرخشی به شما کمک می کند تا در هنگام چرخش خورشید، زاویه آن را تنظیم نمایید.

خرید انواع سایبان چتری

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×