Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

” آقای سایبان، سایبانی مطمئن برای شما “

چتر پایه کنار

چتر پایه کنار 

چتر پایه کنار یکی از انواع سایبان می‌باشد که در مدل‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود. چتر پایه کنار را بیشتر در فضای باز کاربرد دارد.

خرید چتر پایه کنار

معرفی جامع مدل‌های مختلف چتر پایه کنار

چتر پایه کنار از انواع سایبان می‌باشد که اخیرا طرفداران بسیاری داشته و میان کاربران محبوبیت بالایی بدست آورده است. این نوع سایبان با نام‌های چتر پایه از کنار و سایبان چتری پایه بغل در بازار نیز شناخته می‌شود. سایبان چتری پایه کنار، یک سایبان طراحی شده مانند یک چتر است با این تفاوت که پایه‌ی نگهدارنده آن در کنار آن قرار دارد. بنابراین می‌توان از فضای زیر این سایبان به طور کامل استفاده کرد. این نوع سایبان در مدل‌های بسیار متنوعی تولید می‌شود. برخی از مدل‌های این نوع سایبان دارای پایه چرخدار یا پایه گردان هستند. چتر پایه از بغل همچنین در اشکال هشت ضلعی و مربعی تولید می‌گردد. بنابراین می‌توان سایبان چتری پایه از کنار را در انواع جنس چوبی و فلزی، رنگ، مدل و شگل‌های متنوع تهیه کرد. در این متن از سایت آقای سایبان به معرفی انواع چتر پایه کنار موجود در این سایت خواهیم پرداخت. در ادامه با ما همراه باشید.

چتر پایه کنار هشت ضلعی قطر3 متر         

یکی از پرکابرد‌ترین و محبوب‌ترین انواع چتر پایه بغل می‌توان به چتر پایه کنار هشت ضلعی قطر3 متر اشاره کرد. این نوع سایبان به شکل چتر هشت ضلعی تولید می‌شود که دارای قطر سه متری است. با توجه به اندازه‌ی بزرگ این سایبان می‌توان آن را در کنار استخر و همچنین حیاط، رستوران و هر فضای باز دیگری استفاده کرد. همچنین ارتفاع این نوع سایبان 2.5 متر است که می‌توان هر وسیله‌ای رابه راحتی زیر آن قرار داد. چارچوب و پایه آن بسیار مستحکم بوده و دوام بالایی دارد. جنس پارچه چتر این نوع سایبان کاملا ضد آب بوده و دوام بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی از خود نشان می‌دهد.

چتر پایه کنار هشت ضلعی قطر3 متر 
چتر پایه کنار هشت ضلعی قطر3 متر

چتر پایه کنار هشت ضلعی قطر4 متر

چتر پایه کنار هشت ضلعی قطر4 متر انتخابی عالی برای ایجاد فضایی مناسب برای استراحت و تفریح در گوشه‌ای از حیاط است. می‌توان با کمک این سایبان و قرار دادن مبلمان مخصوص در حیاط یک فضای آرامش بخش و شیک ایجاد کرد. با کمک این نوع چتر پایه کنار به راحتی می‌توان از گرمای طاقت فرسا و نور مستقیم خورشید دور ماند. این نوع سایبان با قطر 4 متر می‌تواند یک فضای بزرگ از سایه را در محیط باز برای شما فراهم کند. چارچوب این سایبان در دو جنس فلزی و چوبی تولید می‌شود که هر دو دارای استحکام بالایی هستند.

چتر پایه کنار هشت ضلعی قطر4 متر
چتر پایه کنار هشت ضلعی قطر4 متر

چتر پایه کنار مربعی 3در3             

یکی دیگر از انواع سایبان چتر پایه کنار، چتر پایه کنار مربعی 3در3 است. چتر پایه کنار 3*3  در شکل مربعی طراحی شده است که قابلیت پوشش دهی یک میز 6 نفره را دارد. این محصول در جنس کاملا چوب و فلزی در بازار وجود دارد. جنس بدنه‌ی این سایبان محکم بوده و پارچه چتر آن کاملا ضد آب است که در برابر نفوذ باران و نور خورشید مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.  این سایبان با داشتن طراحی شیک و بدنه‌ای بادوام محصولی عالی برای فضای باز است.

چتر پایه کنار مربعی 3در3
چتر پایه کنار مربعی 3در3

چتر پایه کنار مربعی 4در4         

چتر پایه کنار مربعی 4در4 یکی دیگر از سایبان‌های مناسب برای فضا‌های باز است. این سایبان را می‌توان در استخر، باغ، کافه‌ها و رستوران‌ها استفاده کرد. چتر پایه کنار مربع 4×4 قادر به پوشش 12 متر مربع را دارد. بنابراین این سایبان برای موارد استفاده‌هایی که نیاز به پوشش دهی یک فضای بزرگ است مناسب می ‌باشد. داشتن پارچه ضد آب ، طراحی زیبا، بدنه‌ای مستحکم و سایه‌دهی ناحیه بزرگ از ویژگی‌های این سایبان است. در ضمن این سایبان مربعی را همچون سایر سایبان‌های پایه کنار می‌توان به راحتی باز و بسته کرد. همچنین حمل و نقل و جابجایی این سایبان بسیار راح‌تر از محصولات مشابه است.  

چتر پایه کنار مربعی 4در4 
چتر پایه کنار مربعی 4در4

انواع چتر پایه کنار

انواع چتر پایه کنار با توجه به طراحی ظاهری آن‌ها به چند دسته تقسیم بندی می‌شوند. هر یک از انواع چتر پایه بغل دارای مشخصات و ویژگی‌های منحصر به فردی هستند. برای انتخاب سایبان چتری مناسب خود بهتر است نیاز خود را مشخص کرده و بعد اقدام به خرید کنید. برای راهنمایی شما عزیزان ما در ادامه به بررسی ویژگی‌های هر یک از انواع چتر پایه کنار خواهیم پرداخت.

1-چتر پایه کنار هشت ضلعی

چتر پایه کنار هشت ضلعی  یکی از انواع سایبان پرفروش در بازار است. این نوع سایبان چتری به شکل یک هشت ضلعی تولید و عرضه می‌شود. این نوع سایبان دارای دو سایز مختلف است که با توجه به مساحت مورد نیاز می‌توان یکی از آن‌ها را انتخاب کرد. این چتر پایه کنار هشت ضلعی  در واقع در دو سایز با قطر 3 متر و 4 متر در بازار موجود است. سایبان چتری پایه کنار با قطر 3 متر دارای سایه با مساحت 9 متر مربع و قطر 4 متر سایه با مساحت 16 متر مربع است. طراحی این سایبان بسیار شیک و زیبا بوده و همواره دارای استحکام و دوام بالایی است. این سایبان با دو جنس بدنه‌ی  فلزی و چوبی تولید می‌شود.

 

انواع چتر پایه کنار
انواع چتر پایه کنار

2-چتر پایه کنار مربعی

چتر پایه کنار مربعی، یکی دیگر از انواع بسیار شیک و زیبای چتر پایه بغل است. چتر پایه کنار مربعی در دو سایز 3در3 متر و 4در4 متر تولید و عرضه می‌شود. سایبان مدل چتر مربعی 3 در 3 متر فضای 9 متر مربعی را سایه دهی می‌کند. می‌توان زیر این سایبان‌ها میز‌های 6 نفره و 8 نفره قرار داد. این نوع سایبان برای فضای باز مانند باغ، کنار استخر، رستوران و کافه‌ها بسیار مناسب است. استحکام بالا در برابر تغییرات آب و هوایی و باران و برف از ویژگی‌های بارز این محصول است. ارتفاع این مدل سایبان قابل تنظیم است و همچنین باز و بستن آن بسیار آسان است.

3-چتر پایه کنار LED دار

چتر پایه کنار با روشنایی یکی از لوازم مورد نیاز و اساسی برای داشتن دورهمی‌های ایده‌آل در فضای باز است. چتر پایه کنار LED دار یکی دیگر از مدل‌های سایبان چتری می‌باشد که همانطور که مشخص است به یک چراغ LED مجهز است. در صورتی که دوست دارید دورهمی‌های خود را در شب برگزار کنید، بدون تردید این محصول مناسب شما عزیزان است. با کمک این سایبان نه تنها از بارش باران و برف در امان خواهید ماند، بلکه بدون نگرانی در تاریکی شب دورهمی خود را برگذار خواهید کرد. این مدل سایبان در قطر 3 متر موجود است که با کمک یک اهرم به راحتی باز و بسته می‌شود.

چتر پایه کنار LED دار
چتر پایه کنار LED دار

4-چتر پایه کنار چرخشی

چتر پایه کنار چرخشی یکی دیگر از انواع مدل‌های سایبان چتری است. این مدل دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است. این مدل سایبان را می‌‌توان یکی از پرفروش‌ترین و پرکاربرد‌ترین سایبان‌های چتری محسوب کرد. وجود پایه چرخی در این مدل سایبان چتری امکان چرخش آن به طرفین را فراهم می‌کند. بدنه‌ی مستحکم و دوام بالای پارچه چتر در برابر نفوذ آب باران و برف و نور خورشید از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

5- چتر پایه کنار با پایه گردان

چتر پایه کنار با پایه گردان یکی از مدل‌های جدید سایبان‌های چتری است. این نوع سایبان با داشتن پایه گردان این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا با فشردن یک پدال، چتر سایبان را به طرفین چرخاند. در واقع با وجود پایه گردان در این مدل سایبان می‌توان زاویه چتر را با توجه به نور خورشید عوض کرد.

مشخصات چتر پایه کنار
مشخصات چتر پایه کنار

6- چتر پایه کنار وینچ دار

چتر پایه کنار وینچ دار یکی از محبوب‌ترین سایبان‌ها میان کاربران است. این سایبان همان طور که مشخص است وینچ دار است. این بدان معنی است که می‌توان به راحتی توسط چرخ‌هایی که در زیر پایه این سایبان چتری تعبیه شده است، کل سایبان را جابجا کرد. با تعبیه‌ی وینچ در زیر پایه این سایبان دیگر برای جابجایی آن نیازی به برداشتن کل چتر نیست، بلکه با هل دادن آن می‌توان سایبان را جابجا کرد. این سایبان چتری دارای ویژگی‌های مشابه سایر مدل‌های سایبان چتری است. استحکام بالا، مقاومت در برابر نفوذ آب و مدل‌های مختلف از جمله ویژگی‌های این محصول است.

کاربردهای چتر پایه بغل

از آنجایی که چتر پایه کنار دارای مدل و ابعاد گوناگون است، می‌توان انواع آن را در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار داد. کاربردهای چتر پایه بغل فقط به مغازه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها ختم نمی‌شود، بلکه می‌توان آن‌ها را در کنار استخر و محیط های باز دیگر مورد استفاده قرار داد. در ادامه به برخی از کاربردهای چتر پایه بغل اشاره خواهیم کرد.

1-چتر پایه کنار کافه

چتر پایه کنار کافه مناسب کافه‌هایی طراحی و ساخته شده است که در فضای بیرونی میز و صندلی برای مشتریان خود قرار داده‌اند. بدون تردید دیدن مناظر طبیعی و نوشیدن یک قهوه داغ زیر باران بسیار لذت بخش‌تر خواهد بود. در صورتی که فضای داخلی کافه شما کوچک است یا مشتریان شما فضای باز را بیشتر ترجیح می‌دهند، می‌توانید با استفاده از چتر‌های پایه کنار یک فضای شیک و زیبا بیرون کافه ایجاد کنید. بهترین ویژگی این نوع سایبان این است که پایه آن در کنار قرار گرفته است، بنابراین به راحتی می‌توان زیر آن میز و صندلی قرار داد.

چتر پایه کنار کافه
چتر پایه کنار کافه

2-چتر پایه کنار رستوران

چتر پایه کنار رستوران یکی دیگر از سایبان‌های پرفروش است. در صورتی که مدیر رستوران هستید بدون تردید این محصول مناسب شما است. می‌توانید با کمک این محصول یک فضای بسیار شیکی را در فضای باز رستوران طراحی کنید. چتر پایه کنار مخصوص رستوران به گونه‌ای طراحی شده است که میز و صندلی به طور کامل در زیر آن قرار می‌گیرد. همچنین این سایبان‌های چتری رستوران در سایز‌های 3 متری و 4 متری موجود هستند که یک میز 6 تا 8 نفره را به راحتی پوشش می‌دهند. این نوع سایبان‌ها را می‌توان به راحتی باز و بسته و جابجا کرد و چتر آن کاملا ضد آب است.

چتر پایه کنار رستوران

3-چتر باغی پایه کنار

چتر باغی پایه کنار به عنوان محصولی جهت آفتابگیر در باغ مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدون شک برای لذت بردن در کنار خانواده از طبیعت باغ نیاز به محیطی دارید که سایه ایجاد کند. با چتر پایه کنار باغ به راحتی می‌توان در فضای باز باغ یک سایه‌ی نسبتا بزرگ برای خانواده ایجاد کرد. این نوع سایبان در مدل‌های مختلف و در سایز‌های متفاوت تولید می‌شود. استحکام و دوام بالای ان در برابر نفوذ آب باران و برف و همچنین نفوذ نور خورشید از جمله ویژگی‌های این محصول است.

سایبان چتری گرد
سایبان چتری گرد

4-چتر پایه کنار ویلایی

در صورتی که ویلایی برای گذراندن آخر هفته‌های  خود با خانواده دارید، بدون تردید چتر پایه کنار ویلایی یکی از اساسی‌ترین لوازم مورد نیاز شما است. تصور کنید با قرار دادن مبلمان در محیط باز ویلای خود چقدر خواهید توانست از محیط اطراف لذت ببرید. ولی قرار گرفتن مبلمان زیر باران یکی از نگرانی‌های هر شخصی است که می‌توان با استفاده از چتر پایه کنار ویلا این مشکل را حل کرد. این نوع سایبان‌ها به صورت دستی و به صورت اتوماتیک قابل باز و بسته بوده و همچنین دارای سایز‌های مختلف بزرگ هستند. طراحی این نوع سایبان‌ها بسیار زیبا و شیک است که به زیبا‌تر شدن دکوراسیون شما کمک خواهد کرد.

تماس با ایران سایبان
تماس با ایران سایبان

5-چتر فضای باز

چتر فضای باز در محیط‌هایی مانند بیرون کافه‌ها، رستوران، باغ، ویلا و حیاط مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع سایبان‌ها دارای پارچه کاملا ضد آب هستند تا در برابر نفوذ آب باران و آب بسیار مقاوم باشند. همچنین جنس پارچه چتر سایبان به گونه‌ای طراحی شده است تا در برابر نور خورشید مقاومت بالایی داشته باشد. این نوع سایبان با بدنه‌ای مستحکم از جنس فلز ساخته می‌شود.

6- چترجلوی مغازه

چترجلوی مغازه بسیار کاربردی بوده و فروش بالایی نیز دارد. این نوع سایبان مخصوص مغازه طراحی شده است تا از محصولات و خود مغازه در برابر آفتاب محافظت کند. همچنین این سایبان‌ها برای تبلیغ و برند سازی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. به این صورت که روی پارچه چتر سایبان اسم برند مدنظر چاپ می‌شود تا تبلیغات صورت گیرد.

سایبان چتری باغی
سایبان چتری باغی

قیمت چتر پایه کنار

به طور کلی اگر بخواهیم در مورد قیمت چتر پایه کنار صحبت کنیم، باید گفت این نوع سایبان‌ها نسبت به انواع دیگر دارای قیمت مناسب‌تری هستند. ولی قیمت چتر پایه کنار به عوامل متعدد دیگری نیز بستگی دارد. از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت سایبان‌های چتری می‌توان برند، مدل، جنس و سایز آن اشاره کرد. برای مشاهده قیمت انواع چتر پایه کنار می‌توانید به سایت آقای سایبان مراجعه کنید.

شرکت آقای سایبان
شرکت آقای سایبان

خرید چتر پایه کنار

برای خرید چتر پایه کنار مانند هر محصول دیگری باید چند فاکتور مهم را در ذهن خود داشته باشید. برای خرید چتر پایه بغل بهتر است بدنبال محصولی با جنس پارچه ضد اب و بدنه مقاوم باشید. در مراحل بعدی انتخاب سایبان، به ویژگی‌هایی مانند سایز و مدل مدنظر خود دقت کنید. پیدا کردن محصولی با کیفیت خوب و قیمت مناسب ممکن است سخت بنظر برسد. در سایت آقای سایبان می‌توانید انواع سایبان چتری را مشاهده کنید که علاوه بر داشتن کیفیت عالی دارای قیمت مناسب نیز هستند. توصیه می‌شود همین الان از محصولات سایت آقای سایبان دیدن کنید.

 

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×