Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

” آقای سایبان، سایبانی مطمئن برای شما “

چتر پایه وسط

چتر پایه وسط

چتر پایه وسط یک نوع سایبان به شکل چتر است که در مدل‌های بسیار متنوع طراحی شده است. این نوع سایبان مورد استقبال کاربران بسیاری قرار گرفته است.

خرید چتر پایه وسط

مدل‌های مختلف چتر پایه وسط در آقای سایبان

چتر پایه وسط نوعی سایبان است که طراحی متفاوت و جالبی دارد. سایبان چتر پایه از وسط از لحاظ ساختار و شکل هیچ گونه تفاوتی با یک چتر ندارد و تنها تفاوت آنها در اندازه است. به طور کلی سایبان‌های چتری دارای ویژگی‌ها و مزایای قابل توجهی نسبت به محصولات مشابه هستند. یکی از مزیت‌های سایبان چتری پایه وسط سبک بودن و قابلیت حمل آسان آن است. سایبان چتری مناسب افرادی است که خواهان جابجایی سایبان به طور مکرر هستند. همچنین این نوع سایبان را می‌توان باز و بسته کرد که در این هنگام برای انبار کردن آن نیز نیاز به جای بزرگی نیست. این سایبان توسط وینچ (قرقره و سیم بکسل) به راحتی قابل باز و بسته است و به هیچ وجه نیاز به نیروی زیاد ندارد.

اگر بخواهیم چتر پایه وسط را با چتر پایه کنار مقایسه کنیم، چتر پایه از وسط مستحکم‌تر از چتر پایه کنار در برابر وزش باد است. این نوع سایبان چتری در مدل و انواع مختلف تولید و عرضه می‌شود.  همه مدل‌های سایبان چتری تولیدی آقای سایبان را در این سایت می‌توانید مشاهده کنید. در این متن به معرفی و بررسی انواع چتر پایه وسط در سایت آقای سایبان خواهیم پرداخت.

مدل‌های مختلف سایبان چتر پایه از وسط

سایبان‌های چتر پایه وسط از لحاظ طراحی شکل ظاهری چتر در مدل‌های مختلف طراحی، تولید و عرضه می‌شوند. در واقع چتر این نوع سایبان‌ها به طور کلی در دو شکل هشت ضلعی و مربعی طراحی می‌شوند. همچنین چتری این نوع سایبان‌ها دارای اندازه‌های مختلف با قطر 3 و 4 متر است. سایر ویژگی‌های انواع چتری پایه وسط مانند هم هستند. انواع این نوع سایبان‌ها توسط وینچ باز و بسته شده و کلیه آن‌ها مجهز به کاور هستند. البته پره‌های سایبان چتری نیز می‌تواند در دو جنس چوبی و فلزی نیز ساخته شود. در ادامه بیشتر به بررسی هر یک خواهیم پرداخت.

چتر پایه وسط هشت ضلعی قطر3 متر         

چتر پایه وسط هشت ضلعی قطر3 متر یکی از بهترین و کاربری‌ترین سایبان چتری میان انواع آن است. این سایبان با داشتن چتر شکل هشت ضلعی با قطر 3 متر، سایه‌ نسبتا بزرگی را ایجاد می‌کند. بدنه و چهار چوب این سایبان آلومینیومی می‌باشد که دوام بالایی داشته و عمر محصول را افزایش می‌دهد. در ضمن کاور بکارگرفته شده در آن نیز کیفیت بالایی داشته و ضد آب است. این محصول به طور کلی در شرایط جوی متفاوت مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. از این رو این محصول را می‌توان در فضا‌های مختلف مانند استخر، حیاط، باغ، ویلا و غیره استفاده کرد.

چتر پایه وسط هشت ضلعی قطر3 متر 
چتر پایه وسط هشت ضلعی قطر3 متر

چتر پایه وسط قطر4 متر 

چتر پایه وسط هشت ضلعی قطر4 متر یکی دیگر از تولیدات شرکت آقای سایبان است. این محصول دارای ویژگی‌های منحصر به فرد است که آن را از محصولات مشابه متمایز می‌کند. یکی از ویژ‌گی‌های آن امکان اتصال سایبان به وسط میز است. در واقع این سایبان‌ها را می‌توان در میز‌هایی که امکان تراش در وسط میز وجود دارد، متصل کرد. این محصول برای رستوران‌ها و کافه‌ها بسیار کاربردی بوده و امکان استفاده از فضای باز را برای آن‌ها فراهم می‌کند. ارتفاع این محصول2.5 متر بوده و قطر آن 4 متر است که سایه دهی بزرگی را امکان پذیر می‌کند. کیفیت بالا، پایه  مستحکم و مقاومت بالای کاور آن در برابر تغییرات آب و هوایی از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

چتر پایه وسط مربعی 3در3           

چتر پایه وسط مربعی 3در3  یکی دیگر از محصولات آقای سایبان است که بخصوص برای کافه‌ها بسیار کاربردی است. اجزای تشکیل دهنده این محصول پایه، علمک و پارچه سایبان است. چهار چوب و اسکلت این محصول قابل تولید از جنس چوب و آهن است. کاور این محصول بادوام و ضد آب است و دوام بالایی در برابر نور خورشید و بارندگی دارد. در ضمن کاور این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که پوسیدگی و زنگ زدهی در آن به هیچ وجه دیده نمی‌شود. چتر پایه وسط 3*3  قابلیت سایه دهی  فضایی به اندازه 9 متر مربع را دارد. برای اتصال میز به این سایبان می‌توان از میز‌های 6 نفره استفاده کرد. این محصول را  می‌توان در فضای باز رستوران‌ها، کافه‌ها، ویلا و باغ مورد استفاده قرار داد.

چتر پایه وسط هشت ضلعی قطر4 متر
چتر پایه وسط هشت ضلعی قطر4 متر

انواع چتر پایه وسط

سایبان چتر پایه وسط با توجه به نوع شکل قسمت چتری و اندازه آن در مدل‌های مختلف تولید می‌شود. سایبان‌های چتری بسیار کاربردی بوده و مزایای بسیاری نسبت به سایر سایبان‌ها دارند. این نوع سایبان‌ها نه تنها به راحتی باز و بسته می‌شوند بلکه حمل و جابجایی آن‌های نیز بسیار آسان است. در سایت آقای سایبان می‌توانید انواع سایبان را مشاهده کنید. این نوع سایبان دارای تنوع بسیار گسترده‌ای است. انواع چتر پایه وسط دارای مزایای منحصر به فردی است. بنابراین در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و مزایای هر یک از انواع سایبان چتری مدل پایه وسط خواهیم پرداخت. در صورتی که هنوز قادر به انتخاب سایبان مناسب برای خود از میان انواع مختلف سایبان نیستید، ادامه این متن را مطالعه کنید.

1-چتر پایه وسط هشت ضلعی

چتر پایه وسط هشت ضلعی  از جمله محصولات پر‌فروش و محبوب تولیدی آقای سایبان می‌باشد. این سایبان چتری دارای یک پایه در وسط بوده و قسمت چتری آن به شکل یک هشت ضلعی است. این سایبان مانند چتر به راحتی باز و بسته می‌شود. بنابراین می‌توان فقط به هنگام استفاده، سایبان را باز کرد تا فضای کمتری را اشغال کند. پایه مستحکم در برابر وزش باد، اسکلت ضد پوسیدگی و ضد زنگ، کاور بادوام در برابر نفوذ برف و باران و تابش نور خورشید از جمله ویژگی‌های این محصول است. می‌توان با اطمینان گفت این محصول به صورت استاندارد طراحی و تولید شده است و عمر طولانی دارد. چتر پایه وسط هشت ضلعی را می‌توان در اندازه‌های متفاوت و جنس‌های مختلف تهیه کرد. معمولا این محصول در دو سایز استاندارد با قطر 3 متر و 4 متر تولید و عرضه می‌شود. همچنین این سایبان را می‌توان با اسکلت چوبی که ظاهر زیبایی به آن می‌بخشد و اسکلت آهنی که دوام بالایی دارد، تهیه کرد.

2-چتر پایه وسط مربعی

چتر پایه وسط مربعی یکی از سایبان‌های محبوب برای استفاده در کافه‌ها و رستوران‌ها است. البته موارد استفاده از این سایبان فقط به کافه‌ها و رستوران‌ها ختم نمی‌شود، بلکه می‌توان آن‌ها را در حیاط و ویلا‌ها نیز مورد استفاده قرار داد. سایبان چتری پایه وسط مربعی طراحی زیبا و بسیار کاربردی دارد. این سایبان را می‌توان به میز‌های مخصوص متصل کرد و اطراف آن صندلی برای نشستن قرارداد. این محصول را می‌توان در سایز 3در3 متر و 4در4 متر به تعداد افراد تهیه کرد. معمولا برای سایبان‌های سایز 3در3 متر می‌توان یک میز 6 نفره قرار داد. این محصول دارای کیفیت بالایی بوده و به صورت استاندارد تولید شده است. دوام و استحکام بالا در برابر وزش باد، نور خورشید و برف و باران از ویژگی‌های این سایبان است.

چتر پایه وسط مربعی
چتر پایه وسط مربعی

3-چتر پایه وسط LED دار

چتر پایه وسط با روشنایی یکی از محصولاتی است که مخصوص فضای باز طراحی شده است. در این سایبان چند چراغ‌ LED در قسمت چتری سایبان تعبیه شده اند. چتر پایه وسط LED دار  برای زمانی طراحی شده است که نیاز است از سایبان در شب و جای تاریک استفاده شود. چراغ‌های تعبیه شده در این سایبان از قسمت بالایی نور را می‌تاباند و زیر سایبان و اطراف را به طور کامل روشن می‌کند.  امروزه اکثر مهمانی‌ها و مراسم‌هایی مانند عروسی در باغ برگزار می‌شود. این محصول یک وسیله‌ی عالی برای داشتن روشنایی و میز و صندلی به طور همزمان است.

نمونه کارهای سایبان

4-چتر پایه وسط چرخشی

چتر پایه وسط چرخشی محصول دیگر از تولیدکننده آقای سایبان است که توجه ویژه‌ای توسط کاربران به آن می‌شود. در این محصول پایه سایبان به گونه‌ای طراحی شده است که حرکت چرخشی داشته باشد. بنابراین به راحتی می‌توان به سایبان را طرفین چرخش داد. مشخصات دیگر این محصول مانند سایر انواع سایبان چتری است و فرقی ندارد. این محصول را می‌توان در مدل‌های مختلف و در سایز‌های متفاوت تهیه کرد. پایه سایبان چرخشی چتری بسیار محکم بوده و تعادل آن به هیچ وجه در برابر وزش باد به هم نمی‌خورد.

5- چتر پایه وسط با پایه گردان

اجزای تشکیل دهنده‌ی چتر پایه وسط با پایه گردان، اسکلت، کاور و پایه آن است. پایه این سایبان چتری به گونه‌ای طراحی شده است که چرخش آن به طرفین امکان پذیر باشد. توسط پایه گردان در سایبان چتری می‌توان سایبان را در جهت‌های مختلف تنظیم کرد و از افتادن مستقیم نور خورشید جلوگیری کرد. سایبان چتر پایه وسط با پایه گردان در مدل‌های هشت ضلعی و مربعی تولید می‌شود. همچنین این محصول دارای سایز‌های مختلف است که سایه‌دهی فضاهایی با اندازه‌های مختلف 9 متر و 6 متر را فراهم می‌کنند.

سفارش سایبان 09121694829

6- چتر پایه وسط وینچ دار

چتر پایه وسط وینچ دار برای موقعیت‌هایی طراحی شده است که نیاز به جابجایی زیاد سایبان است. در زیر پایه سایبان چتر پایه وسط چرخ‌هایی تعبیه شده است که به اصطلاح به آن سایبان وینچ دار می‌گویند. این چرخ‌ها این امکان را برای ما فراهم می‌کند تا با هل دادن سایبان آن را به راحتی جابجا کنیم. این محصول برای کافه‌ها و رستوران‌ها بسیار کاربردی است. پس از استفاده از سایبان چتری می‌توان آن را بست و با حل دادن آن را جابجا کرد که به هیچ وجه نیاز به نیروی انسانی زیادی ندارد.

کاربردهای چتر پایه بغل

کاربردهای چتر پایه بغل بسیار گسترده است. در واقع می‌توان گفت چتر پایه وسط را می‌توان در هر جایی که نیاز به سایه‌دهی است استفاده کرد. البته باید به این موضوع توجه کرد که این نوع سایبان‌های چتری دارای مدل‌های گوناگون و اندازه‌های متفاوت می‌باشد. بنابراین هر مدل از سایبان چتری دارای کاربرد خاص خود می‌باشد. در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

1-چتر پایه وسط کافه

چتر پایه وسط کافه همان طور که مشخص است برای استفاده در فضای باز کافه‌ها طراحی شده است. این سایبان را می‌توان به یک میز مخصوص متصل کرد و صندلی‌ها را اطراف آن قرار داد. با کمک این سایبان چتری می‌توان یک فضای امن برای لذت بردن از هوای آزاد و دیدن مناظر برای مشتری‌ها فراهم کرد.

چتر پایه کنار کافه
چتر پایه کنار کافه

2-چتر پایه وسط رستوران

چتر پایه وسط به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توان در فضای باز رستوران‌ها نیز از آن‌ها استفاده کرد. چتر پایه وسط رستوران این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند در یک فضای باز بدون اذیت شدن از نور آفتاب از غذای خود نهایت لذت را ببرند. این محصول در سایز‌های متفاوت تولید شده و سایه‌دهی یک میز 6 تا 8 نفره را فراهم می‌کند.

3-چتر باغی پایه وسط

چتر باغی پایه وسط یکی از محصولات محبوب برای افرادی است که عاشق گذراندن اوقات فراغت خود در طبیعت هستند. چتر باغی پایه وسط دارای اسکلت و چارچوب بسیار مستحکم است که دوام بالایی در برابر وزش باد دارد. همچنین جنس این سایبان به گونه‌ای است که پوسیدگی و زنگ زدگی در آن به هیچ وجه اتفاق نمی‌افتد. کاور چتر پایه وسط باغ کاملا ضد آب بوده و دوام بالایی در برابر تابش نور خورشید دارد.

چتر پایه کنار مربعی 4در4 
چتر پایه کنار مربعی 4در4

4-چتر پایه وسط ویلایی

امروزه چتر پایه وسط ویلایی به یکی از اقلام لازم برای طراحی دکوراسیون حیاط ویلا‌ها تبدیل شده است. این محصول علاوه بر ایجاد یک فضای آرامش بخش در گوشه‌ای از حیاط ویلا، یک فضای بسیار شیک و زیبایی را ایجاد می‌کند. تصور کنید یک مبلمان بسیار شیک و راحتی را در حیاط ویلای خود قرار داده‌اید و با کمک سایبان چتری آن را به فضایی با سایه‌دهی بزرگ تبدیل کرده‌اید.

5-چتر فضای باز

سایبان‌های چتر فضای باز دارای طراحی استاندارد هستند. طراحی ساختار این سایبان‌ها به صورتی است که مقاومت بالایی در برابر  تغییرات جوی در فضای باز دارند. اسکلت قوی و پایه بسیار مستحکم و کاور بادوام از جمله ویژگی‌های این محصول محسوب می‌شود. این سایبان در فصول سر سال در برابر بارش برف و باران و در فصول گرم در برابر تابش پرتو خورشید مقاومت بالایی دارد.

6- چترجلوی مغازه

بدون تردید می‌توان گفت سایبان چترجلوی مغازه یکی از محصولات بسیار کاربردی و پر فروش است. برخی فروشندگان خواهان گذاشتن محصولات خود در بیرون مغازه در دید عموم هستند. بنابراین با کمک این محصول را می‌توان محصولات را در برابر آفتاب، باران و برف محافظت کرد. همچنین چترجلوی مغازه می‌توان را می‌توان در مقابل دیوار‌های شیشه‌ای مغازه قرار داد تا محصولات از نور خورشید در امان بمانند. 

سایبان چتری باغی
سایبان چتری باغی

قیمت چتر پایه وسط

قیمت چتر پایه وسط یکی از مواردی است که به هنگام خرید سایبان در انتخاب مشتری تاثیر بسزایی خواهد داشت. قیمت چتر پایه وسط در مقایسه با سایر انواع سایبان مناسب و به صرفه تر است. با توجه به تنوع بسیار گسترده‌ی انواع سایبانهای چتری، قیمت این محصول بسیار متغیر است. به هنگام خرید بهتر است به جنس اسکلت و کاور، مدل و برند آن که تعیین کننده قیمت سایبان هستند، توجه کنید. برای اطلاع از قیمت محصولات موجود در این سایت با شماره‌های درج شده تماس بگیرید.

خرید چتر پایه وسط

برای خرید چتر پایه وسط از سایت آقای سایبان کافی است محصول مد نظر خود را انتخاب و آن را به سبد خرید انتقال دهید. سفارش شما در اسرع وقت آماده و ارسال خواهد شد. تمامی محصولات موجود در این سایت دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی هستند. ما این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهیم که تمامی محصولات به صورت استاندارد و با متریال مرغوب تهیه شده‌اند. در صورت داشتن هرگونه سوالی در مورد محصولات آقای سایبان با شماره‌های درج شده تماس بگیرید. ما خوشحال خواهیم شد شما را در جهت داشتن خریدی مطمئن راهنمایی کنیم.

شرکت آقای سایبان
شرکت آقای سایبان

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×