Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

” آقای سایبان، سایبانی مطمئن برای شما “

سایبان چتری

سایبان چتری

سایبان چتری را می توان یکی از کاربردی ترین نمونه از سایبان های موجود در بازار دانست. این سایبان ها شباهت زیادی به چترهای معمولی دارند. با این تفاوت که دارای ابعاد بزرگتری هستند. سایه بان چتری را شرکت آقای سایبان  با ابعاد مختلفی تولید نمایند. بدین ترتیب بر اساس نیاز خود می توانید آنها را سفارش دهید.

توضیحاتی در مورد سایه بان چتری

سایبان چتری یک نمونه از سایبان های رایج عصر حاضر بوده که اغلب شرکت اقای سایبان آن را تولید می کند. سایه بان چتری می تواند هم به صورت ثابت و هم به صورت متحرک ساخته شود. نوع ثابت این سایبان ها، سال هاست که مورد استفاده قرار می گیرد. و در چند سال اخیر نمونه متحرک آن توانسته نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کن.د و یک جایگزین بسیار مناسب برای سایبان های ثابت چتری به شمار می رود.

سایبان چتری چیست؟

 برای طراحی سایبان چتری ابتدا به اندازه گیری میزان وزش باد در آن منطقه می پردازند. علاوه بر آن سایبان چتری به منظور حفاظت از باران نیز ساخته می شود. سطح پوشش داده شده توسط سایبان چتری محدود می باشد از این رو هرگاه مشتریان درخواست پوشش دادن یک منطقه وسیع توسط سایبان چتری را داشته باشند به آنها پیشنهاد می گردد که از چند سایبان چتری در کنار یکدیگر استفاده نمایند. مکانیزم محرک سایبان چتری به دو صورت لغزنده و یا رفت و برگشتی می باشد.

معرفی چتر و سایه بان چتری 

در صورتی که مشتریان خواستار پوشش منطقه وسیعی را به وسیله سایبان چتری داشته باشند ما به آن ها پیشنهاد می کنیم که از چند سایبان چتری در کنار یکدیگر استفاده نمایند.مکانیزم متحرک سایبان چتری به دو صورت لغزنده و یا رفت و برگشتی می باشد.

سایبان چتری همان طور که از نام آن استنباط می شود، ظاهری شبیه به چتر دارد. البته از نظر ابعاد با چتر تفاوت زیادی دارد، زیرا سایه بان های چتری را می توان بسیار بزرگ تولید کرد. که چندین نفر بتوانند تحت پوشش این سایه بان ها قرار بگیرند. سایه بان چتری با توجه به روکشی که برای آن انتخاب می شود، می تواند قابلیت های منحصر به فردی داشته باشد. برای مثال اگر روکش این سایبان ضد آب باشد، در روزهای بارانی و برفی نیز می توان از این سایبان استفاده نمود. به همین خاطر است که توجه ویژه ای در هنگام سفارش سایه بان چتری باید به روکش آن داشته باشیم.

انواع سایه بان چتری

شرکت آقای سایه بان این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است  که سایبان چتری را با مدل های مختلفی تولید نماید. تا مشتریان بر اساس نیاز و سلیقه خود بتوانند. سایبان مورد نیاز خود را انتخاب نمایند

چتر پایه وسط

. اولین نمونه از سایه بان های چتری که می توان به آن اشاره کرد. و بسیار هم رایج است، سایه بان چتری پایه وسط می باشد. این نوع از سایبان ها همانطور که از نام آنها پیداست. پایه آنها دقیقا در مرکز سایبان قرار می گیرد. حفظ تعادل این نوع از سایبان ها بسیار مناسب است. و می توان در هر شرایط جوی از آنها استفاده کرد.

چتر پایه بغل

نوع دیگری از این سایبان ها که شرکت ایران سایبان نسبت به تولید آن اقدام کرده است. چتر پایه کنار می باشد. این نوع سایبان ها از وسط آزاد هستند. و به راحتی می توان میز یا هر وسیله دیگری را زیر آنها قرار داد. فضای بیشتری که این نوع سایبان های چتری دارند باعث محبوبیت بیشتر آنها شده است. سایبان چتری پایه بغل علاوه بر کاربرد اصلی که از آنها انتظار می رود. زیبایی منحصر به فردی نیز دارد و حالت دکوراتیو دارد. این موضوع باعث شده تا در مکان هایی که شمایل ظاهری سایبان نیز دارای اهمیت است، گزینه مناسبی به نظر برسند.

کاربرد انواع سایبان چتری

یکی از موضوعاتی که شاید در ذهن برخی از افراد مطرح شود. این است که سایبان چتری در چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین میزان استفاده از انواع سایبان چتری در باغ و ویلاها است. معمولا یک یا چند سایبان در باغ و ویلاها قرار می دهند. و میزهایی زیر آن قرار می دهند به همراه چند صندلی، بدین ترتیب فضایی بسیار زیبا و دلنشین برای دورهمی های دوستانه و یا فامیلی فراهم می شود. البته از این سایبان ها برای دست فروش ها، ماموران راهنمایی و رانندگی و… نیز استفاده می شود.

قیمت سایه بان چتری

قیمت انواع چتر بر اساس عوامل زیر تعیین میشود.

نوع چتر 

قیمت انواع چتر و سایبان براساس انواع آن تعیین میشود. در مجموع چترهای پایه وسط قیمت کمتری نسبت به چتر های پایه بغل دارند. 

اندازه چتر 

چتر های 3 متری قیمت کمتری نسبت به چتر های 4 متری دارند. 

مدل چتر

مدلهای گرد یا هشت ضلعی چترهای پایه کنار و پایه وسط قیمت کمتری نسبت به چترهای مربعی دارند. 

خرید  سایبان چتری 

برای خرید انواع چتر و سایبان میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. یا نسبت به تکمیل فرم زیر اقدام فرمایید.

خرید سایه بان چتری

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×