Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

” آقای سایبان، سایبانی مطمئن برای شما “

سایبان دوطرفه

سایبان دوطرفه

سایبان دوطرفه : سایبان دوطرفه از پارچه های صد درصد اکرلیک‌ و کاملا ضد آب بوده تولید شده تا علاوه بر محافظت از نور خورشید، محیط تحت پوشش خود را از گزند باران در امان نگه دارد. شایان ذکر است برای گرم نمودن محوطه تحت پوشش سایبان دوطرفه امکان تجهیز به سیستم های گرمایشی تابشی و مه پاش خنک کننده براحتی امکان پذیر است.

سفارش سایبان دو طرفه 

اغلب از سایبان دوطرفه در محیط های باز استفاده می شود. امروزه از سایبان دوطرفه در محوطه جلوی کافه ها، رستوران ها، تالارها و یا برای برگزاری مراسم های مختلف در فضای باز می باشد. سایبان دوطرفه فضایی مانند آلاچیق را برای شما فراهم می کند تا بتوانید در زیر آن میز و صندلی قرار دهید و از تابش مستقیم آفتاب در امان بمانید.

توضیحاتی در مورد سایبان دو طرفه

سایبان دو طرفه یک نمونه­ بسیار کاربردی از سایبان های کشویی یا بازشو به شمار می رود. این نوع از سایبان ها مزیت های بیشتری نسبت به سایبان های معمولی یا یک طرفه دارند، به همین خاطر استفاده بیشتری از سایبان دو طرفه می شود. سایبان های دو طرفه از دو سمت قابلیت باز شوندگی دارند. بدین ترتیب فضای بیشتری را می توان با استفاده از این سایبان ها تحت پوشش قرار داد.

سایبان دو طرفه اگر با استفاده از مواد اولیه و یراق آلات مناسب و استاندارد ساخته شود، طول عمر بسیار زیادی خواهد داشت. بدین ترتیب در صورتی که بتوان زمان طولانی از این سایبان ها استفاده کرد، از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه هستند. معمولا استفاده از سایبان های دو طرفه به خاطر دخیل بودن تکنولوژی در ساخت آنها بسیار زیاد است. مدرن بودن سایبان دو طرفه باعث شده تا بتوانند به سرعت جایگزین سایر سایبان ها شوند. سایبان های دو طرفه را شرکت های سازنده می توانند از نظر طرح، رنگ ابعاد، میزان باز شوندگی و… با تنوع بسیار زیادی تولید نمایند.

انواع سایبان دو طرفه

سایبان برقی دو طرفه

یکی از کاربردی ترین نمونه از سایبان های دو طرفه، نوع برقی آنها است. سایبان دو طرفه برقی با کمک یک موتور الکتریکی با کیفیت می تواند از دو سمت سایبان را باز نماید. موتور این سایبان ها باید قدرت لازم را داشته باشد تا بتوان سایبان دو طرفه که معمولا ابعاد نسبتا بزرگی داشته را باز و بسته نماید. سایبان برقی دو طرفه به خاطر سرعت بسیار مناسب و راحتی استفاده، توانسته میزان رضایت مصرف کننده را به بالاترین سطح ممکن برساند. بدین ترتیب بهتر است در صورت فراهم بودن شرایط، از سایبان دو طرفه برقی برای محل مورد نظر استفاده شود.

سایبان دستی دو طرفه

سایبان دستی دوطرفه از نظر ظاهری شباهت های بسیار زیادی به سایبان برقی دو طرفه دارد. تفاوت اصلی سایبان دستی دو طرفه با نوع برقی آن، عدم وجود موتور الکتریکی در نوع دستی است. بدین ترتیب باز و بسته کردن در این نمونه از سایبان ها به صورت دستی انجام می شود. با توجه به ابعاد بزرگ سایبان دو طرفه، باز و بسته کردن آن به صورت دستی ممکن است برای اغلب افراد دشوار به نظر برسد. البته این موضوع را نیز باید مد نظر داشت که هزینه ساخت سایبان دو طرفه دستی نسبت به نوع برقی آن کمتر است.

سایه بان دو طرفه برقی
سایه بان دو طرفه برقی

ساختار سایبان دو طرفه

آشنایی با ساختار سایبان دو طرفه برای بسیاری از خریداران این محصول می تواند جالب باشد. سایبان های دو طرفه طراحی و ساختار بسیار جالب و کاربردی دارند. این ساختار باعث شده تا جذابیت سایبان دو طرفه بیشتر شده و اشتیاق برای استفاده از آنها نیز افزایش پیدا کند. به همین خاطر با توضیحات مفید و مختصر در ادامه با ساختار و چگونگی ساخت سایبان های دو طرفه آشنا خواهیم شد.

معمولا می توان سایبان های دو طرفه را مشکل از دو سایبان بازویی دانست. معمولا دو سایبان بازویی به طور حرفه ای ساخته می شوند و افراد ماهر آنها را بر روی یک سازه فلزی که از قبل ساخته شده نصب می کنند. مستقل بودن سایبان های بازویی باعث شده تا بتوان به صورت تکی نیز هر کدام از سایبان ها را باز و بسته کرد. بدین ترتیب در صورتی که به فضای بسیار بزرگی در یک روز خاص نیاز نباشد، می توان یکی از سایبان ها را باز کرده و دیگری بسته بماند. این کار کمک می کند تا استهلاک سایبان کمتر شده و برای مدت زمان بیشتری بتوان از آن استفاده کرد.

ابعاد چادر برقی دو طرفه

یکی دیگر از موضوعاتی که برای خریداران سایبان دو طرفه اهمیت بسیار زیادی دارد، ابعادی است که می توان برای ساخت این سایبان ها در نظر گرفت. معمولا هر چه ابعاد یک سایبان بزرگتر باشند، کارایی آن نیز بیشتر می شود. البته این موضوع را نیز نباید فراموش کرد که با افزایش متراژ سایبان، قیمت آن نیز بیشتر می شود. معمولا سایبان هایی که دارای ابعاد بزرگ بوده، به خاطر افزایش زمان ساخت و مصرف بیشتر مواد اولیه، همچنین هزینه نصب بالاتر، با قیمت بیشتری به فروش می رسند.

سایبان دو طرفه را شرکت های سازنده به طور معمول از حداقل دو متر عرض و سه متر طول تولید و تا حداکثر سایز شش در شش متر قابل تولید می باشد. بدین ترتیب حداقل مساحت قابل پوشش توسط سایبان دو طرفه 6 متر و حداکثر این مقدار به 36 متر می رسد. بهتر است سایبان دو طرفه با ابعاد بزرگ را به صورت برقی تهیه کرد تا به راحتی بتوان از آنها استفاده کرد. ابعاد بزرگ را نیز موتور الکتریکی به راحتی باز و بسته می کند. قبل از سفارش سایبان دو طرفه، بهتر است فضای مورد نیاز را بررسی کرده تا در آینده مشکلی به وجود نیاید.

سایبان دو طرفه
سایبان دو طرفه

پارچه مناسب برای سایه بان دو طرفه

پارچه یا روکش یکی از ملزومات اصلی سایبان دو طرفه به شمار می رود. مناسب بودن جنس روکش از اهمیت بسیار زیادی برای مصرف کننده برخوردار است. معمولا سایبان هایی که روکش مناسبی ندارند، موفق به جذب رضایت مصرف کننده می شوند. مناسب بودن روکش سایبان دوطرفه باعث می شود تا بتوان در هر شرایطی از این سایبان بهره مند شده و استفاده از سایبان به زمان خاصی اختصاص نداشته باشد. روکش سایبان اگر قابلیت چاپ داشته باشد، می تواند امکان چاپ تبلیغات بر روی سایبان را نیز فراهم نماید.

پارچه اکریلیک ضد آب یکی از بهترین گزینه ها برای روکش سایبان دو طرفه است. این نوع از پارچه ها نفوذ ناپذیر بوده و استفاده از سایبان در هوای برفی و بارانی را فراهم می سازد. بدین ترتیب در صورتی که پارچه اکریلیک ضد آب برای روکش سایبان دو طرفه مورد استفاده قرار بگیرد، استفاده از این سایبان ها در همه فصل ها امکان پذیر می شود. بدین ترتیب افرادی که برای کسب و کار خود از ای سایبان ها استفاده می کنند، بدون داشتن دغدغه خاصی در طول سال می توانند از این سایبان ها استفاده کنند.

کاربرد سایبان دو طرفه

از جمله کاربردهای اصلی سایبان دو طرفه، کافه و رستوران ها هستند. با توجه به اینکه نشستن در فضای باز برای همه افراد جذاب و لذت بخش بوده، لذا صاحبان کسب و کارهایی مانند کافه و رستوران به این فکر افتاده اند که با نصب یک سایبان دو طرفه، زمینه را برای پذیرایی از مشتریان خود در فضای باز فراهم کنند. سایبان دو طرفه می تواند مشتریان کسب و کارهایی مانند کافه، رستوران و… را در فصل های مختلف از تابش مستقیم آفتاب و همچنین رطوبت ناشی از برف و باران حفظ کند. بدین ترتیب سایبان دو طرفه برای چهار فصل سال قابل استفاده است.

روف گاردن یکی دیگر از استفاده های سایبان دو طرفه به شمار می رود. روف گاردن یک باغچه نه چندان بزرگ از گلهای مختلف بوده که بر روی پشت بام احداث می شود. استخر رو باز از دیگر مکان هایی به شمار می رود که می توان از سایبان دو طرفه استفاده کرد. استخر رو باز در فصل های مختلف سال قابل استفاده بوده و سایبان می تواند از تابش مستقیم نور آفتاب یا بارش برف و باران جلوگیری نماید. یکی دیگر از کاربردهای سایبان های دو طرفه، فضای باز رستوران و کافی شاپ است. رستوران ها و کافی شاپ ها برای جذب مشتری بیشتر، می توانند امکان استقبال از مشتریان در فضای باز را نیز ایجاد نمایند.

مزایای سایبان دو طرفه

یکی از مزایای سایبان دو طرفه، امکان نصب سریع آن است. معمولا افرادی که دارای تجربه کافی در زمینه ساخت و نصب سایبان بوده، در مدت زمان بسیار کوتاهی می توانند سایبان های دو طرفه با هر ابعادی را نصب نمایند. سرعت عمل بالا می تواند به کاهش هزینه نصب سایبان ها کمک نماید.

از دیگر مزایای سایبان دو طرفه، می توان به طول عمر بسیار بالا اشاره کرد. با توجه به متریال یا مواد اولیه و یراق آلات با کیفیت بالا، مدت زمانی که می توان از سایبان های دو طرفه استفاده کرد را افزایش می دهد. مقرون به صرفه بودن نیز از دیگر مزایای این سایبان ها بوده که ناشی از طول عمر بالای سایبان های دو طرفه است.

امکان وجود تنوع در طراحی و ساخت سایبان دو طرفه را می توان از دیگر مزایای این سایبان ها دانست. معمولا رنگ بندی و نحوه ساخت هر سایبان می تواند با سایر سایبان ها بر اساس سلیقه مشتری تغییر یابد. بدین ترتیب افرادی که می خواهند سفارش خرید سایبان دو طرفه را ثبت نمایند، باید ابتدا به سلیقه و نیاز خود مراجعه کرده تا بتوانند انتخاب بهتر و دقیقی داشته باشند.

سایه بان دو طرفه
سایه بان دو طرفه

خرید سایبان دو طرفه

برای اینکه بتوان اقدام به خرید سایبان دو طرفه کرد، بهتر است به صورت آنلاین اقدام کرد. برای این کار باید به سایت شرکت آقای سایبان مراجعه کرده و پس از مشورت با کارشناسان مربوطه، سفارش خود را ثبت کرد. خرید غیر حضوری سایبان های دو طرفه کمک می کند تا بدون هیچ گونه اتلاف وقت بتوان اقدام به خرید سایبان دو طرفه کرد. خرید اینترنتی سایبان دو طرفه بسیار راحت بوده و این موضوع باعث شده همه افراد از هر صنفی به صورت آنلاین سایبان مورد نیاز خود را تهیه کنند

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×