Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

” آقای سایبان، سایبانی مطمئن برای شما “

قیمت سایبان تبلیغاتی

قیمت سایبان تبلیغاتی

قیمت سایبان تبلیغاتی یکی از فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب سایه بان از سوی مشتریان می باشد. پارامتر های تاثیر گذار بر روی قیمت سایه بان تبلیغاتی بسیار زیاد می باشند. در ادامه این مطلب می توانید با برخی از مهمترین پارامتر های تاثیر گذار بر روی قیمت سایه بان تبلیغاتی آشنا شوید.

خرید سایبان تبلیغاتی

توضیحاتی در مورد قیمت سایه بان تبلیغاتی

قیمت سایبان تبلیغاتی را می توان بدون شک یکی از بزرگ ترین دغدغه های صاحبان کسب و کارهای مختلف دانست. زیرا معمولا برخی از مغازه داران بودجه های نسبتا محدودی را برای تبلیغات کسب و کار خود کنار گذاشته و بیشتر به دنبال بهره برداری از درآمد کسب و کار خود می باشند. اما با اندکی تفکر می توان دریافت که هزینه هایی که برای تبلیغات یک کسب و کار صورت می گیرند، می توانند زمینه ساز سود بیشتر آنها شود. تبلیغات روی سایبان یکی از رایج ترین و ارزان ترین روش های تبلیغات برای انواع کسب و کارها به شمار می رود.

قیمت سایبان تبلیغاتی در سال های اخیر به خاطر افزایش قیمت مواد اولیه و همچنین هزینه چاپ، افزایش هایی را نسبت به سال های قبل داشته، اما این موضوع دلیل بر گرانی قیمت سایبان تبلیغاتی نمی باشد. با توجه به هزینه های سایر روش های تبلیغاتی از جمله استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی می توان به این نتیجه رسید که قیمت سایه بان تبلیغاتی نه تنها بالا نمی باشد، بلکه بسیار هم ارزان می باشد. در ادامه این مطلب با برخی از پارامتر های تاثیر گذار در قیمت سایبان تبلیغاتی آشنا خواهیم شد.

سایبان تبلیغاتی

 پارامتر های تاثیر گذار در قیمت سایبان 

یکی از پارامتر های تاثیر گذار بر روی قیمت سایبان تبلیغاتی، نوع سایبان می باشد. معمولا سایبان های بازویی و کالسکه ای از رایج ترین نمونه های سایه بان به شمار می روند که برای تبلیغات از آنها استفاده می شود. سایبان های بازویی دارای قطعات مفصلی با جنس آلومینیوم می باشند در صورتی که سایبان کالسکه ای از قطعات فولادی ساخته می شود. تفاوت قیمت آلومینیوم نسبت به فولاد باعث می شود تا سایبان بازویی قیمت بالاتری نسبت به سایه بان کالسکه ای داشته باشد.

قیمت سایبان تبلیغاتی
قیمت سایبان تبلیغاتی

یکی دیگر از پارامتر های تاثیر گذار بر روی قیمت سایه بان تبلیغاتی، ابعاد سایه بان می باشند. معمولا مغازه هایی که عرض زیادی ندارند، نیاز به سایبان های کوچک و جمع و جور تری دارند. این موضوع باعث می شود تا هزینه های نصب سایبان تبلیغاتی کاهش یابد. برعکس مغازه هایی که دارای عرض زیاد بوده، نیاز به سایبان های بزرگ تری دارند. افزایش مساحت سایه بان باعث می شود قیمت آن نیز بیشتر شود. بدین ترتیب مغازه های کوچک معمولا نیاز به صرف هزینه های کمتری جهت نصب سایه بان تبلیغاتی دارند.

یکی دیگر از پارامتر های تاثیر گذار بر روی قیمت سایبان تبلیغاتی، هزینه های مربوط به چاپ می باشد. هر چه کیفیت چاپ بر روی روکش سایه بان بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. وضوح بالاتر چاپ باعث می شود تا خوانایی تبلیغات بیشتر شده و همچنین کیفیت بالای چاپ باعث می شود تا در مدت زمان کوتاهی تبلیغات کم رنگ نشوند. دستگاه های چاپ دیجیتال که امروزه در بازار موجود می باشند، کمک بسیار زیادی به افزایش کیفیت و کاهش قیمت سایبان تبلیغاتی کرده اند. زیرا دستگاه های دیجیتال بسیار راحت و سریع چاپ دلخواه را بر روی روکش سایبان تبلیغاتی انجام می دهند.

قیمت سایبان تبلیغاتی : در تعیین قیمت سایبان تبلیغاتی شاید مهم ترین نکته علاوه بر دقت در کیفیت بالای پارچه آن، به کار بردن رنگ ها و طرح های جذاب در چاپ آن است که سبب تغییر قیمت سایبان تبلیغاتی می شود.

تبلیغ روی سر درب مغازه ها توسط سایبان در مقایسه با قیمت سایبان تبلیغاتی بهترین و ارزانترین نوع تبلیغات در سطح شهر است. بدین ترتیب کلیه عابرین رهگذر امکان دیدن تبلیغات مد نظر شما را خواهند داشت.

مغازه های تولیدکننده صنایع غذایی،بهداشتی، آرایشی، واردکننده لوازم خانگی، لوازم برقی، لوازم صنعتی و … با چاپ آرم و لوگو فرد روی سایبان فروش خود را دو چندان می کنند که در مقایسه با قیمت سایبان تبلیغاتی بسیار به صرفه به نظر می رسد.

 

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×