Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

” آقای سایبان، سایبانی مطمئن برای شما “

سایبان بازویی کلاسیک

  سایبان هایکلاس

سایبان هایکلاس یکی از انواع سایبان بازویی میباشد. که در تولیدی آقای سایبان طراحی و ساخته میشود. برای آشنایی بیشتر با این مدل سایه بان در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

معرفی سایه بان هایکلاس

سایبان هایکلاس مدلی از سایبان بازوئی از جنس آلومینیم می باشد. اتصالات ایجاد شده در سایه بان هایکلاس از نوع پیچ و مهره بوده و با براکت های فلزی مخصوص این سیستم انجام می گیرد. سایبان هایکلاس را به راحتی می توان به سازه اصلی متصل کرد. و مطمئنا این امر باعث پایداری بیشتری برای این نوع سایبان خواهد داشت. برای شناخت بهتر سایبان بازویی بایستی به انواع آن توجه داشت.

انواع سایبان بازویی:

سایه بان بازویی (سایبان فنری) در انواع زیر توسط تولیدی آقای سایه بان تولید میشود. در همه انواع ذکر شده از روکش pvc و یا پارچه سایبان نانو برزنت استفاده میشود. و تفاوت در نوع اسکلت،سازه و اتصالات بکار رفته برای آن میباشد.

سایبان بیسیک 
سایبان مدرن
سایبان هایکلاس
سایبان لاکچری
سایبان فولباکس

مواردمهم در انتخاب سایه بان هایکلاس

در انتخاب یک سایبان بازویی باید به نحوه باز و بسته  شدن سایبان (کنترل سایبان)، نوع منبع تغذیه ی آن و سیستم های فرمان جهت باز یا بسته شدن سایبان بازویی( سایبان فنری) نیز توجه داشت.

با بررسی این موارد می توانید انتخابی مناسب در چادر هایکلاس داشته باشید. که در نهایت رضایت شما را به همراه داشته باشد.

قیمت سایبان هایکلاس 

قیمت سایبان هایکلاس بر اساس متراژ آن تعیین میشود. جهت کسب مشاوره رایگان و استعلام قیمت سایبان با کارشناسان آقای سایه بان تماس بگیرید.

خرید سایه بان هایکلاس

علاوه بر متراژ سایه بان، برقی یا دستی بودن سایه بان نیز روی قیمت آن تاثیر میگذارد. سایبان برقی برای بازو بسته شدن از موتور توبلار و ریموت کنترل استفاده مینماید. و سایه بان دستی از گیربکس و میله استفاده مینماید.

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×