Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

” آقای سایبان، سایبانی مطمئن برای شما “

پرده برقی (شیدرول)

پرده برقی (شیدرول)

پرده برقی (شیدرول) یکی از محصولات آقای سایبان برای راحت تر شدن استفاده از انواع سایبان میباشد. پرده برقی به هر چه زیباتر شدن دکوراسیون منزل شما کمک میکند. رول شید با ابعاد مختلف قابل تهیه بوده و هیچ گونه محدودیتی از نظر ابعاد برای انواع پرده های برقی وجود ندارد.

معرفی پرده برقی

پرده برقی یکی از محصولاتی است که در سال های اخیر استفاده از آن گسترش چشمگیری داشته است. دلیل استفاده زیاد از پرده برقی را نمی توان یک موضوع مشخص دانست. زیرا دلایل بی شماری برای آن وجود دارد. برای مثال هوشمند شدن اغلب خانه ها یکی از گزینه های استقبال از سایبان هوشمند میباشد. البته راحتی استفاده از پرده های برقی را نیز نمی توان بی تاثیر دانست، زیرا در سال های اخیر هر محصولی که بتواند همانند سایبان هوشمند کاری را برای انسان آسانتر نماید، استقبال بسیار خوبی را شاهد بوده است.

شید رول یا رول شید چیست؟

شید رول یا رول شید یک لایه نسبتا نازک بوده که برای پوشش و ایجاد سایه بر روی پنجره ها نصب می شود. از نظر ظاهری بسیار شیک و مدرن بوده که این موضوع باعث شده تا در سال های اخیر استقبال از آنها بسیار بیشتر شود. شید رول یا رول شید به صورت برقی نیز قابل استفاده می باشد.

تجهیزات مورد نیاز برای برقی شدن پرده ها

پرده های برقی دارای یک موتور بوده تا از طریق آن نیروی لازم برای باز و بسته شدن پرده ها تامین شود. موتور پرده ها هر چه کیفیت بالاتری داشته باشد، طول عمر آن بیشتر شده و باز و بسته شدن پرده ها را راحت و بی سر و صدا انجام می دهد.

پرده برقی علاوه بر موتور نیاز به ریل داشته تا پرده ها داخل ریل حرکت نمایند. نصب ریل ها و موتور کار چندان دشواری نیست اما اگر نیروی کار حرفه ای و متخصص آن را انجام دهد، کارایی رول شید در آینده بهتر بوده و هیچ گونه مشکلی برای پرده های برقی به وجود نخواهد آمد. بدین ترتیب دیگر تنها دوخت پرده ها بر روی کیفیت پرده تاثیر نمی گذارد، بلکه انتخاب نوع موتور و ریل ها نیز می تواند بر روی کیفیت پرده برقی تاثیر گذار باشد.

اهمیت استفاده از پرده برقی

در سال های دور درب و پنجره ها دارای ابعاد نسبتا کوچکی بودند و پرده های بسیار کوچکی بر روی آنها نصب می شد. این موضوع باعث شده بود تا بتوان با دست به راحتی پرده ها را باز و بسته کرد. اما امروزه موضوع کمی متفاوت تر از قبل شده است. در حال حاضر درب و پنجره ها نسبت به قبل بسیار بزرگتر شده اند و حتی گاهی اوقات فاصله بین درب و پنجره نیز با پرده پوشانده می شود و پرده ها به طور کامل دیوار را پوشش می دهند. این موضوع به زیبایی بیشتر فضای داخل ساختمان کمک می کند.

در سال های دور استفاده از پرده با یک هدف کلی انجام می شد و آن هم جلوگیری از ورود نور به داخل ساختمان بود. اما امروزه اهداف گوناگونی برای استفاده از پرده ها وجود دارد، برای مثال می توان به جلوگیری از دید داشتن فضای داخل ساختمان از بیرون اشاره کرد. برای افزایش اطمینان خاطر و آسایش بیشتر، وجود پرده در هر خانه ای لازم و ضروری است.

مورد دیگری که بر افزایش اهمیت استفاده از پرده در سال های اخیر افزوده است، تاثیر در دکوراسیون داخلی منزل است. معمولا پرده ها اگر به درستی انتخاب شوند، تاثیرات بسیار مطلوبی بر روی کیفیت بصری نمای داخلی ساختمان دارند. بدین ترتیب معمولا اغلب افراد حتی با وجود شیشه های مات و عدم نیاز به پرده جهت جلوگیری از دید داشتن به داخل ساختمان، باز هم از پرده های بسیار شیک و گران قیمت استفاده می کنند. با توجه به اینکه دکوراسیون داخلی در سال های اخیر تبدیل به یکی از دغدغه های اصلی خانواده ها شده، نیاز است تا برای بهتر شدن آن تلاش بیشتری انجام شود. استفاده از پرده برقی تاثیر بسیار مطلوبی بر روی نمای داخلی ساختمان دارد.

اینستاگرام آقای سایبان
                      اینستاگرام آقای سایبان

مزایای پرده برقی

شید رول برقی یا همان پرده برقی دارای مزیت های بسیار زیادی است. یکی از آنها آسان شدن باز و بسته کردن پرده ها است. برای اینکه رول شید برقی را باز و بسته کنیم، یک ریموت کنترل در اختیار داریم تا بتوانیم از راه دور این پرده ها را باز و بسته کنیم. بدین ترتیب دیگر نیاز نیست اگر مشغول کاری مثل آشپزی، دیدن فیلم یا سریال، آموزش کودکان و… هستید، آن را قطع کرده و پرده ها را بکشید، بلکه با فشار دادن دکمه ریموت کنترل به راحتی می توان پرده را باز و بسته کرد.

گاهی اوقات ممکن است نیاز داشته باشیم تا نصف پرده بسته و نصف آن باز باشد، بدین ترتیب می توان هم از نور طبیعی بهره برد و هم نور بیش از حد ما را اذیت نکند. در این صورت می توان هر جا که احساس شد کافی است، دکمه ریموت را فشار داده تا پرده نیز همان جا متوقف شود. بدین ترتیب پرده برقی هیچ گونه محدودیتی در استفاده از پرده ها به وجود نمی آورد بلکه کمک می کند تا بتوان خیلی راحت تر از انواع پرده ها استفاده کرد.

ریل و موتور برقی از جمله مواردی هستند که اگر در معرض دید باشند، ارزش کار از بین می رود. به همین خاطر ریل و موتور پرده ها به گونه ای تولید شده اند که پس از نصب به هیچ عنوان قابل مشاهده نیستند. ریل ها پشت پرده قرار می گیرند و موتور نیز یا پشت پرده یا پشت کتیبه جای می گیرد. بدین ترتیب از نظر ظاهری هیچ گونه تفاوتی در پرده ها ایجاد نمی شود. این موضوع باعث شده تا نگرانی ها بابت شکل ظاهری پرده ها نیز از بین رفته و بتوان با خیالی آسوده از پرده برقی لذت برد.

آیا پرده های معمولی نیز برقی می شوند؟

پرده های معمولی که برای انواع پنجره و تراس تهیه می شوند نیز این قابلیت را دارند که به راحتی برقی شوند. استفاده از پرده برقی برای تراس کمک می کند تا بتوان به راحتی جلوی دید تراس را با استفاده از پرده محدود کرد.

قیمت پرده برقی

بسیاری از افراد با شنیدن نام رول شید برقی ممکن است گمان کنند نیاز است هزینه های بسیار سنگینی را متحمل شوند. به همین خاطر ممکن است در همان لحظه اول از خرید آن صرف نظر کنند. با کمترین قیمت ممکن می توان تجهیزات پرده برقی را تهیه کرده و از آنها بیشترین بهره را برد.

آیا شید رول همان پرده هوشمند است؟

شید رول برقی یا پرده برقی به معنای پرده هوشمند نیست، بلکه این پرده ها با استفاده از یک ریموت باز و بسته می شوند. مزیتی که پرده های برقی دارند این است که به راحتی قابل هوشمند سازی و ایجاد سناریو برای باز و بسته شدن در بازه های زمانی مشخص می باشند.

خرید پرده برقی

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×